Tulispa jo kotkan meripäivät Tulispa jo kotkan meripäivät
Japanilainen kauhuelokuva Japanilainen kauhuelokuva
. .
TERVE TERVE
Poliittisesti korrekti? Poliittisesti korrekti?
Amerikkalainen homo-vankila kokemus Amerikkalainen homo-vankila kokemus
pupujussi pupujussi
Kaupassa on alennusmyynti Kaupassa on alennusmyynti
Cities skylines huumoria :D Cities skylines huumoria :D
Komea on Komea on
Ei jaksa keksiä otsikoita 12 Ei jaksa keksiä otsikoita 12
Bisnesmiitti Bisnesmiitti
Erittäin hienoa toimintaa Erittäin hienoa toimintaa
Sankari? Sankari?
Saharan kettu Saharan kettu
Malporter Transfunction Malporter Transfunction
Ei rasahtanut rusinat Ei rasahtanut rusinat
Tukeva setä heittää voltin Tukeva setä heittää voltin
Paska mäihä Paska mäihä
Koiro sanaleikkeilee Koiro sanaleikkeilee
Ötökän elämää Ötökän elämää
voi juku voi juku
aikaa tappaessa aikaa tappaessa
Heil fisher! Heil fisher!
 751 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 09.04.2025 21:46:54
[ + 4 | ]

Master Chef Luolasto

[80009] [0.png] [0.73 MB] [596x1062] [] []
0.png

huippukokki

(7)  · 

gordon ramsey

(6)  · 

nakuankan ravintola kame

 · 

loistava

(5)  · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)  · 

köyhyys

(16)
10.04.2025 13:35:34
#691599 [+-] Piilota Suosittele

>>691597
Eipä nuo kanafileet valmisruokaa ole. Toi kaisersalaatti, ananas ja jalopeenot on purkista tai rasiasta. Kyl sä joudut ihan pannulla noi kanat paistamaan. Eikä noi ranskalaiset missään mikrossa valmistu pösilö :DD

Ja on toi Pirkka aina kuparia parempaa. Huomaa myös Sandels sen vieressä

10.04.2025 18:35:11 | 20:59:18
#691632 [+4] Piilota Suosittele

>>691630
Tässä on kyse siitä, että toi rapupelle tulee jatkuvasti mulle itkemään vaikka oon blokannu sen. Tästä tuli jo vitsi, "kuinka saada toi rapu itkemään? -Älä sano sille mitään. Taaskaan en siis ole sille mitään sanonut useampaan päivään. Silti se jaksaa.

Ja jos mä ostan paketin raakaa kanaa, niin en mä sitä einekseksi sanois. Atrian 400g Makaronilaatikko on eines. 400g maksalaatikko on eines. Jos raakaa kanaa tai jauhelihaa sä ostat niin onhan se kuitenkin vakuumirasiaan pakattu. Samanlailla ku pala raakaa kalaa. Onks raaka kirjolohi eines? Kyl varmaan sen mielestä. Se vaan yrittää taas itkeä ihan mistä tahansa.

e:
seuraavaks se alkaa mussuttaa termien käytöstä ja nussii pilkkua muttei kuitenkaan osaa olla väärässä. Nähty, ööö? joka kerta.

10.04.2025 19:19:16
#691648 [+-] Piilota Suosittele

>>691632
Raaka kirjolohi tai kana ei ole eines, mutta mutta, kun se on valmiiksi maustettu. Eli tyyliin paistat suoraan paketista niin se on puolivalmiste. Eli eines.

Ja lopeta tuo itku. Ihan objektiivisesti vain mainitsin, mutta sinä aloitit tuttuun tapaasi parkumisen.

[ 21 viestiä | ]