Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Päivän safkat Päivän safkat
Palapaistia Palapaistia
Lihavauva Lihavauva
sadepäivän läskeilyt sadepäivän läskeilyt
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
1.2kg naudan läskiä 1.2kg naudan läskiä
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Naku annos Naku annos
Royal Fusion keittopizza Royal Fusion keittopizza
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Ruokea taas Ruokea taas
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Kirjolohilaatikko Kirjolohilaatikko
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
 947 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.7 MB, 5 tiedostoa
09.04.2019 18:36:13
[ + 8 - | ]

Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi

[27460] [biff0.jpg] [0.11 MB] [800x600] [] []
biff0.jpg
[27459] [biff1.jpg] [0.28 MB] [595x1827] [] []
biff1.jpg
[27458] [borg1.jpg] [0.11 MB] [600x800] [] []
borg1.jpg
[27457] [borg2.jpg] [0.12 MB] [600x686] [] []
borg2.jpg
[27456] [borg3.jpg] [0.08 MB] [600x665] [] []
borg3.jpg

ruoka

(403)  · 

mätöt

(5)  · 

purilainen

 · 

burger

(36)
09.04.2019 21:29:30
#184774 [+-] Piilota Suosittele

Fazerin juustosämpylät on kyllä hyvää burgeri matskua. Samalla systeemillä itekkin tehny. Paitsi pihvi on vähän kuiva pelkästä jauhelihasta tehdä. Munaa ja ½ dl (25 g) korppujauhoja sekaan niin ei mene niin kasaan ja tulee vähän enempi ainestakin. Pippuria myllystä ja savupaprikaa 1 tl niin tulee makuakin.

09.04.2019 23:16:24
#184826 [+-] Piilota Suosittele

>>184780
Sitä virhettä ei pidä mennä tekemään, että vettä tai maitoa lisää. Siitä tulee vaan suu täyteen muhua ja paha mieli. Mutta on omasta mielestä pelkkä jauheliha turhan jäntevää. Sisään jos vielä paistaa juustoa niin tulee mureaa.

[ 9 viestiä | ]