Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Päivällinen Päivällinen
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
MMMmmmm... MMMmmmm...
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Kunnon eväs ni jaksaa Kunnon eväs ni jaksaa
6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
sianliha herkku sianliha herkku
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Ruokea suatana Ruokea suatana
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
 947 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.7 MB, 5 tiedostoa
09.04.2019 18:36:13
[ + 8 - | ]

Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi

[27460] [biff0.jpg] [0.11 MB] [800x600] [] []
biff0.jpg
[27459] [biff1.jpg] [0.28 MB] [595x1827] [] []
biff1.jpg
[27458] [borg1.jpg] [0.11 MB] [600x800] [] []
borg1.jpg
[27457] [borg2.jpg] [0.12 MB] [600x686] [] []
borg2.jpg
[27456] [borg3.jpg] [0.08 MB] [600x665] [] []
borg3.jpg

ruoka

(403)  · 

mätöt

(5)  · 

purilainen

 · 

burger

(36)
09.04.2019 21:29:30
#184774 [+-] Piilota Suosittele

Fazerin juustosämpylät on kyllä hyvää burgeri matskua. Samalla systeemillä itekkin tehny. Paitsi pihvi on vähän kuiva pelkästä jauhelihasta tehdä. Munaa ja ½ dl (25 g) korppujauhoja sekaan niin ei mene niin kasaan ja tulee vähän enempi ainestakin. Pippuria myllystä ja savupaprikaa 1 tl niin tulee makuakin.

09.04.2019 23:16:24
#184826 [+-] Piilota Suosittele

>>184780
Sitä virhettä ei pidä mennä tekemään, että vettä tai maitoa lisää. Siitä tulee vaan suu täyteen muhua ja paha mieli. Mutta on omasta mielestä pelkkä jauheliha turhan jäntevää. Sisään jos vielä paistaa juustoa niin tulee mureaa.

[ 9 viestiä | ]