Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

sianliha herkku sianliha herkku
Parempaa ku norski homostelut Parempaa ku norski homostelut
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Eilistä pizzaa (á la chef microwave) Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
damn that's a bread damn that's a bread
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Evästä Evästä
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Päivän safkat Päivän safkat
nuudeliresepti nuudeliresepti
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Uuuniohea ja perunaa Uuuniohea ja perunaa
Chimichangas Chimichangas
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Nam nam! Nam nam!
Jauhelihariisipata Jauhelihariisipata
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
 1 014 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
18.08.2021 18:51:08
[ + 20 - | ]
👑 Plussatuin 18.08.2021.

Naku annos

[55865] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1600x900] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(403)  · 

safka

(16)  · 

mättö

(67)  · 

lautanen

(31)  · 

ateria

(12)
18.08.2021 18:52:29
#491257 [+-] Piilota Suosittele

Pari pienempää pihviä, 2 kananmunaa pikkupannulla johon juustoa väliin ja taitettu. Tomsku, kurggu sekä peruna-pekoni grillisalaatti.

18.08.2021 21:55:18
#491352 [+-] Piilota Suosittele

Teekkö nääki niin, että sotket kaiken iloseksi mössöksi lihamyllyllä kuvan ottamisen jäläkeen ja juot sen sitten pillillä niinku me muutki?

20.08.2021 02:36:44
#491651 [+-] Piilota Suosittele

>>491581
Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.

[ 9 viestiä | ]