>>491581 Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.
[
9 viestiä
|
]
⭰
sianliha herkku
Parempaa ku norski homostelut
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Kanajauhelihahässäkkä
Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Kinkkupastaa
damn that's a bread
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Päiväyßafkaa
Evästä
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Päivän safkat
nuudeliresepti
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Uuuniohea ja perunaa
Chimichangas
Kusetettua sikaa
Uuniperunaa ja maggaraa
Nam nam!
Jauhelihariisipata
Loimulohen ukkeli myi lohta
Carnivore aamupala
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.