Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lasagne Lasagne
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Jäi kiinni Jäi kiinni
Korttiresepti Korttiresepti
Lihalaiva Lihalaiva
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
tuunattu lihamureke tuunattu lihamureke
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
nannaa nannaa
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Läskeilyä Läskeilyä
MMMmmmm... MMMmmmm...
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Rullakebab Rullakebab
Soppamies Soppamies
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
 1 014 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto
18.08.2021 18:51:08
[ + 20 - | ]
👑 Plussatuin 18.08.2021.

Naku annos

[55865] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [1600x900] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(403)  · 

safka

(16)  · 

mättö

(67)  · 

lautanen

(31)  · 

ateria

(12)
18.08.2021 18:52:29
#491257 [+-] Piilota Suosittele

Pari pienempää pihviä, 2 kananmunaa pikkupannulla johon juustoa väliin ja taitettu. Tomsku, kurggu sekä peruna-pekoni grillisalaatti.

18.08.2021 21:55:18
#491352 [+-] Piilota Suosittele

Teekkö nääki niin, että sotket kaiken iloseksi mössöksi lihamyllyllä kuvan ottamisen jäläkeen ja juot sen sitten pillillä niinku me muutki?

20.08.2021 02:36:44
#491651 [+-] Piilota Suosittele

>>491581
Excellent! Kävin nukkumaan 17:10 eilen, heräsin äsken. Olin koko päivän nälässä joten grillin kautta kotiin. Noita olisi mennyt varmaan kolme. Söin kaksi MAXI-Burgeria ja yhden pienemmän, edes kalja ei enää uponnut.

[ 9 viestiä | ]