Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 143 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Spydäriä Spydäriä
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Bon apetit Bon apetit
Karitsaa perunasalaatilla Karitsaa perunasalaatilla
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Dick_taattorin Nachovuoka Dick_taattorin Nachovuoka
Pihvinaama Pihvinaama
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
Naguligeitto Naguligeitto
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Ilman sähköä ja nettiä Ilman sähköä ja nettiä
Home pizza Home pizza
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Tein ruokaa Tein ruokaa
 900 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.48 MB, 1 tiedosto
29.08.2020 17:42:54
[ + 7 - | ]

Krapulamättöhaaste

[47068] [tiedosto.jpg] [0.48 MB] [775x2227] [] []
tiedosto.jpg

krapulamättö

 · 

ruoka

(404)  · 

haaste

(29)
29.08.2020 21:28:02 | 21:28:47
#381489 [+-] Piilota Suosittele

HP sauce näköjään sulla aika vahvana :D ite en siitä niin välitä, mut muuten näyttää hyvältä! Pihvi ja kalja, can't go wrong. +1

P.s. Le cock on ihan ok kaljaa imo.

29.08.2020 21:46:58
#381497 [+-] Piilota Suosittele

Kävin itse syömässä 15 euron purilaisaterian ravintolassa.

Vieressä olisi fiinissä ravintolassa saanut kyllä 2 kertaa fiinimmän annoksen samalla rahalla.
Oli aika pettymys kyseinen paikka.

Pekonia oli kyllä kiitettävästi purilaisessa, pihvi oli hyvä ja toki purilainen muutenkin oli ihan maukas, jos ei huomioida päälle heitettyä kansipullaa, jossa ei ollut mitään majoneesia eikä sitä ollut edes mitenkään paistettu.

29.08.2020 21:58:15
#381505 [+-] Piilota Suosittele

>>381497
Ens kerralla kokeile Pancho Villa
https://panchovilla.fi

Kannattaa katsoa myös toi "Meksikosta" kategoria, vaikka semisti kalliimpi on toi silti perkeleen hyvä ketju. Sellanen missä mä käyn 2-3 kertaa vuodessa. Todella kattava tarjonta ja perkeleen hyvät annokset.

29.08.2020 23:16:26
#381554 [+-] Piilota Suosittele

>>381533
Nois on joo eroja, haluaako "pärjään tällä päivän" tyylisiä annoksia, vai haluaako herkutella. Esimerkiksi amarillot ja muut on vähän nihkeitä annoksiltaan, mutta perus burger kingistä saa kyllä isoja mättöjä halutessaan. Kiinalaissa haluaisin enemmän ketjuja, sillä useimmat perustuu pelkästään sushiin eikä perinteiseen kinkkimättöön. Chilikanaa jne jolla iso mies täyttää päivän tarpeensa. (Ei se onnellinen loppu :D)

[ 9 viestiä | ]