Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 124 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Safkandeerosta Safkandeerosta
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
Päivän safkat Päivän safkat
Tein ruokaa Tein ruokaa
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Päivän safkat Päivän safkat
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Makamös Makamös
Siitä nopea nakkikeitto Siitä nopea nakkikeitto
Ramsay Ramsay
Rullakebab Rullakebab
Ruokea Ruokea
Home pizza Home pizza
piiras piiras
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Jotai homostelua Jotai homostelua
jäätelökesä jäätelökesä
Hot dogs Hot dogs
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla Jauhelihapihvit, perunamuusilla ja lisukkeilla
 804 näyttökertaa, 16 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto
25.03.2021 13:12:41
[ + 3 - | ]

Massan ransukebu ku joku suositteli

[52608] [20210325_120751.jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20210325_120751.jpg

kebab

(59)  · 

ranskalaiset

(18)
26.03.2021 20:45:16
#450956 [+-] Piilota Suosittele

>>450759
Wud!? Jos se salaatti on kunnollista, sitä on riittävästi, ja ranskalaiset rapeita, ni samaan haarukalliseen nää kaikki kolme yhdistettynä on jotain mahtavaa.

Kaikissa kebab-paikoissa ei näin tehdä. En tilaa 0,5km päässä olevasta lähikebabbilasta enää, tilaan 3km kauempaa.

Niitä saattaa vituttaa kun ohi ajaa kilpailijan auto :D Toivottavasti Lahden parasta Kebab-Pizzeriaa ei enää tuhopolteta jos joskus innostun taas tilaamaan. Tilasin viimeks kesällä ja vain lasten takia.

26.03.2021 20:50:02 | 20:50:42
#450960 [+-] Piilota Suosittele

>>450956
Niin jos se on kunnollista ja jos ranskikset on rapeita. Tasan yhen kebulan oon testannu missä oli hyvät salaatit ja siellä oli muutenkin 6/5 kebabit, tosin kebu ranuilla en koskaa testannu kun meinas nalli napsahtaa niitten iskenderistä & riisikebusta. Eli siis 0 mestaa missä ranut ois rapeit.

16.03.2025 12:35:04
#686931 [+-] Piilota Suosittele

Näin vuosia myöhemmin perun suosituksen.
Nykyinen massa on vaihtanut omistajaa ja annokset pienentyneet, kebab on samaa säilyke kebabbia kuin muissakin tusina kebabbiloissa, lisäksi aukioloajat on ihan vituillaan, aukeaa vasta klo 15:00, joten ei saa lounasta.
Lahden keskustan kelvollisin kebula, on nyt Ararat (Myös ampumaratana tunnettu vuodesta 2000, kun mopo pojat ammuskeli kyseisessä pizzeriassa, 3 kuoli, 4 loukkaantui), sama omistaja pariskunta pyörittää sitä edelleen.

[ 16 viestiä | ]