Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 128 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Spydäriä Spydäriä
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
iltapala iltapala
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Jämäpasta makkarapöperö Jämäpasta makkarapöperö
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
Iltapala Iltapala
Laihissalaatti Laihissalaatti
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Päivällinen Päivällinen
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Lampaan paistia ja vihan neksia. Lampaan paistia ja vihan neksia.
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Iltapalaa Iltapalaa
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Natsisoppaa, kiitos Mestari! Natsisoppaa, kiitos Mestari!
 412 näyttökertaa, 6 viestiä, 3.84 MB, 1 tiedosto
22.02.2026 13:02:24
[ + 3 - | ]

Valupertin kunniaksi

[86217] [tiedosto.jpg] [3.84 MB] [4096x3072] [] []
tiedosto.jpg

makaroonilaatikko

 · 

ruoka

(403)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)
23.02.2026 05:31:57
#738986 [+-] Piilota Suosittele

Mä heitän arviona semmosen 350 grammaa makaronia, 2 dl ruokakermaa, sinihomejuustomurusta sekä noin 175 grammaa juustoraastetta. Ehkä desi rasvaista maitoa. Lihan korviketta sitten max 350 gemmiä kanan jauhelihaa sekä puolikas sipuli.

Paistoaika 35 minuuttia, 210-230 astetta uunin yläritilällä.

>>738919
Guulebbas nyd saadanan nilggi. Mä tein kerran kaverin kans lasagnemakaronimössöä johon meni semmonen 500 grammaa juustoo, 400 grammaa makaronia, 400 grammaa jauhelihaa, maustepussi sekä runsaasti maitoa. Laskettiin, että siihen tuli kaiken kaikkiaan noin 10 000 kaloria. Syötin sen sitten niille kaikille muille ku aavistelin orastavaa sydänkohtausta, mutta perkele ne jäi sittenkin henkiin ja arvaappa vituttiko mua ku en uskaltanu ite maistaa ollenkaan.

[ 6 viestiä | ]