Pitäisi kyllä nyt saada joku lanka että mitkä karjalanpiirakat on parhaita bendele. Välillä tulee ostettua hyviä, sitten taas välillä muistamattaan haksahtaa johonkin kuiviin mauttomiin niin harmittaa.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Tein ihan itte
Nachopelti makkaroilla
Kannaa ja vihanneksia
Elikkäs tuli burrito
Liha, kana ja jättikatkarapu
Ime sitä
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Bitch'n good!
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa