Toi pottumuusin kaltainen paska pois ja lihaa tilalle. Ja noi lihapullat kastikkeineen takaisin Venäjälle. Ja toi pupunruoka helvettiin mun lautaselta >=( Ja missä on ruokaolut >==((
[
2 viestiä
|
]
⭰
Päivän safkat
Juuh elikkä...
Parempaa ku norski homostelut
Tonnikalapihvi höysteillä
Jauhelihariisipata
Perunamunakas
Lohi ja rehut
kuosipala
Ruokapornoa
Makamös
Iltapala
Uuuniohea ja perunaa
Homopata.
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Jauhelihasoppaa
oli nälkä, ei oo enää
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo