Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Rahatloppu-safkaa Rahatloppu-safkaa
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Keittiön löytö 2 Keittiön löytö 2
Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike Juuh elikkäs: Kana herkkusienikastike
Kanaa Kanaa
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
Iltapalaa Iltapalaa
Jotai homostelua Jotai homostelua
>börde spargel :D >börde spargel :D
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Gourmet kana Gourmet kana
Mässyt Mässyt
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
evästä evästä
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Päivän kebu Päivän kebu
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
 762 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto
27.06.2024 22:05:45
[ + 0 | ]

Evästä

[71476] [20240627_205902.jpg] [1.57 MB] [1856x4128] [] []
20240627_205902.jpg

iltapala

 · 

pihvi

(72)  · 

vihreät uuniin

(9)
27.06.2024 23:13:31
#630552 [+-] Piilota Suosittele

Jäpäkän näköistä sinihomejuustoa... mikä merkki kyseessä?

Aurajuusto on liian kermaista ja pehmeää mössöä, Pirkka on paljon jäpäkämpää ja parempaa, mutta tuo näyttää vielä jäpäkämmältä.

28.06.2024 06:01:45
#630649 [+-] Piilota Suosittele

>>630552 raimbow merkkistä paikallisesta S-marketista. ei ole kun 20-30 senttiä Autan merkkiä halvempaa mut en sitä sen takia osta vaan koostumuksen... Välillä ostan sitten Auranki merkkistä ihan vaihtelun vuoksi..

28.06.2024 21:03:53
#630804 [+-] Piilota Suosittele

>>630566
Juu muuten, mutta kun stressileuat eivät kykene jauhamaan. Kuivalihakundin jerkytkin ovat ongelmallisia kun pitäisi olla raateluhampaat ja virheettömät leuat.

29.06.2024 07:30:26
#630941 [+-] Piilota Suosittele

>>630803
Mulle ei lähe ne lusikalla syötävät juustonkorvikkeet. Makutestissäni ykköspaikkaa pitää Aura Gold (sesonkituotteena jostain käsittämättömästä syystä) ja Pirkan oma sinihomejuusto. Ja tehdättäköön tievoksi, että jos lähettyville saapuu joku ihmiseksi naamioitunut robotti tai vasemmistolainen niin ne syö valkohometta ihan tuosta vaan. Niiden ohjelmointi sanoo ihmisten tykkäävän juustoista ja jotkut tykkäävät jopa homejuustosta. Onneksi vastarinta-armeija sai ujutettua moisen valkohomehöpötyksen niin on palijon helepompaa seurata kartalta, että missä korttelissa näkyy eniten helevetin pahan makusten siittiöidensä lenneskellessä kun kohdehenkilö kirmaa pitkin tihkuttavaa taivasta aivan yks kaks, saatana, siis katos vaan. Eniten säikäytti se, ku kuulin korvien väliltä olevasta isosta turnipsista/yli-ikäisestä lantusta.

[ 9 viestiä | ]