Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 126 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Teetä ja sympatiaa Teetä ja sympatiaa
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Rullakebab Rullakebab
Sapuskaa Sapuskaa
Bitch'n good! Bitch'n good!
Tein ruokaa Tein ruokaa
hämBööga hämBööga
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Taco-tiistai Taco-tiistai
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Makaroonimössö Makaroonimössö
Setit Setit
Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Jotai homostelua Jotai homostelua
Ruokapornoa Ruokapornoa
Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
Jäi kiinni Jäi kiinni
 762 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto
27.06.2024 22:05:45
[ + 0 | ]

Evästä

[71476] [20240627_205902.jpg] [1.57 MB] [1856x4128] [] []
20240627_205902.jpg

iltapala

 · 

pihvi

(72)  · 

vihreät uuniin

(9)
27.06.2024 23:13:31
#630552 [+-] Piilota Suosittele

Jäpäkän näköistä sinihomejuustoa... mikä merkki kyseessä?

Aurajuusto on liian kermaista ja pehmeää mössöä, Pirkka on paljon jäpäkämpää ja parempaa, mutta tuo näyttää vielä jäpäkämmältä.

28.06.2024 06:01:45
#630649 [+-] Piilota Suosittele

>>630552 raimbow merkkistä paikallisesta S-marketista. ei ole kun 20-30 senttiä Autan merkkiä halvempaa mut en sitä sen takia osta vaan koostumuksen... Välillä ostan sitten Auranki merkkistä ihan vaihtelun vuoksi..

28.06.2024 21:03:53
#630804 [+-] Piilota Suosittele

>>630566
Juu muuten, mutta kun stressileuat eivät kykene jauhamaan. Kuivalihakundin jerkytkin ovat ongelmallisia kun pitäisi olla raateluhampaat ja virheettömät leuat.

29.06.2024 07:30:26
#630941 [+-] Piilota Suosittele

>>630803
Mulle ei lähe ne lusikalla syötävät juustonkorvikkeet. Makutestissäni ykköspaikkaa pitää Aura Gold (sesonkituotteena jostain käsittämättömästä syystä) ja Pirkan oma sinihomejuusto. Ja tehdättäköön tievoksi, että jos lähettyville saapuu joku ihmiseksi naamioitunut robotti tai vasemmistolainen niin ne syö valkohometta ihan tuosta vaan. Niiden ohjelmointi sanoo ihmisten tykkäävän juustoista ja jotkut tykkäävät jopa homejuustosta. Onneksi vastarinta-armeija sai ujutettua moisen valkohomehöpötyksen niin on palijon helepompaa seurata kartalta, että missä korttelissa näkyy eniten helevetin pahan makusten siittiöidensä lenneskellessä kun kohdehenkilö kirmaa pitkin tihkuttavaa taivasta aivan yks kaks, saatana, siis katos vaan. Eniten säikäytti se, ku kuulin korvien väliltä olevasta isosta turnipsista/yli-ikäisestä lantusta.

[ 9 viestiä | ]