Noi on hyviä, mutta siinä pitäis olla kurkkua ja tomaattia jos vihreitä kutsut. Itseasiassa joudut grillaamaan noi salaa niiltä ellet halua tulla lynkatuks.
Mut kuka kutsuisvihreitä grillijuhliin ensinkään 🙃
>>634833 Onneksi omat De Gröna -äänestäjätutut ovat olleet melkolailla ihmisiä. On syöty lihaa yhdessä, juotu viinaa yhdessä ja onpa löytynyt jopa vihreä Formula 1 -kisoja seuraava tyyppi. No, yksi De Gröna oli myös ärrimurrikännissä naisia pahoinpitelevä, mutta vieraiden aikana humalassakin mukava tyyppi.
>>634850 Tän takia uskonnosta, politiikasta tai palkasta ei puolituttujen kanssa puhuta, ei edes aina kavereiden, mutta sitten taas täysin tuntemattomien kuten suurin osa täältä, niin silloin se on ok.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
juuh elikkäs aamupala
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Läskeilyä
Maissi-Kanalasagne
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Jämäsörsseli
Kanaa saatana kastikkeessa
Nuudelit fileepihvillä
Lohi ja rehut
Juuh elikkäs
Nää on ihan hyviä :D
Paras idea sitten paskapaperin
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Paahdettu kana ja kasvikset
Elikkäs burrito
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Helposti paras tubettaja
Jauhelihakeitto
Ruoka blogii
Känni spaghetti
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale