Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Läskeilyä Läskeilyä
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Ruoka blogii Ruoka blogii
Känni spaghetti Känni spaghetti
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
 796 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.01 MB, 1 tiedosto
14.07.2024 20:25:16
[ + 1 | ]

Vihreät uuniin

[71862] [20240714_202323.jpg] [2.01 MB] [1856x4128] [] []
20240714_202323.jpg

possu

(46)  · 

varras

 · 

herkku

(69)  · 

ruoka

(404)
14.07.2024 21:36:43
#634833 [+-] Piilota Suosittele

Noi on hyviä, mutta siinä pitäis olla kurkkua ja tomaattia jos vihreitä kutsut. Itseasiassa joudut grillaamaan noi salaa niiltä ellet halua tulla lynkatuks.

Mut kuka kutsuisvihreitä grillijuhliin ensinkään 🙃

14.07.2024 23:36:06
#634850 [+-] Piilota Suosittele

>>634833
Onneksi omat De Gröna -äänestäjätutut ovat olleet melkolailla ihmisiä. On syöty lihaa yhdessä, juotu viinaa yhdessä ja onpa löytynyt jopa vihreä Formula 1 -kisoja seuraava tyyppi. No, yksi De Gröna oli myös ärrimurrikännissä naisia pahoinpitelevä, mutta vieraiden aikana humalassakin mukava tyyppi.

15.07.2024 01:06:23
#634867 [+-] Piilota Suosittele

>>634850
Tän takia uskonnosta, politiikasta tai palkasta ei puolituttujen kanssa puhuta, ei edes aina kavereiden, mutta sitten taas täysin tuntemattomien kuten suurin osa täältä, niin silloin se on ok.

[ 3 viestiä | ]