>>635281 se riippuu ihan vuohesta, jos se on kasvatettu karjaksi niin se on ihan hyveä liheä. Ne on usein btw vapaata karjaa, eivätkä häkeissään. Mikä tahansa kilipukki ei siihen käy
[
6 viestiä
|
]
⭰
Hyvät setit
Kanajauhelihahässäkkä
sianliha herkku
Makaryllilaatikko
Soppamies
Kinkkupastaa
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Pihvi
Kanaa ja juurekseja
Päivän safkat
Koronamös
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Kanalihapulla soppaa
Päivän safkat
Uunikana ja perunat
Tuore salsa ja tacolauantai
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Kaalepata (ei se manne)
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Sitä hyvää keittoa
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa