Noi on hyviä, mutta siinä pitäis olla kurkkua ja tomaattia jos vihreitä kutsut. Itseasiassa joudut grillaamaan noi salaa niiltä ellet halua tulla lynkatuks.
Mut kuka kutsuisvihreitä grillijuhliin ensinkään 🙃
>>634833 Onneksi omat De Gröna -äänestäjätutut ovat olleet melkolailla ihmisiä. On syöty lihaa yhdessä, juotu viinaa yhdessä ja onpa löytynyt jopa vihreä Formula 1 -kisoja seuraava tyyppi. No, yksi De Gröna oli myös ärrimurrikännissä naisia pahoinpitelevä, mutta vieraiden aikana humalassakin mukava tyyppi.
>>634850 Tän takia uskonnosta, politiikasta tai palkasta ei puolituttujen kanssa puhuta, ei edes aina kavereiden, mutta sitten taas täysin tuntemattomien kuten suurin osa täältä, niin silloin se on ok.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Araratin ransu kebu
Silakkapihvejä voissa paistettuna
Kermainen läskisoossi
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Juuh elikkäs
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Ruoka avun saalis 2
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Niin notta, Burgers
Kanalihapulla soppaa
Valupertin kunniaksi
alaston kokki
KanaWokKaiserTomaKurke
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!