Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 140 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Silakkapihvejä voissa paistettuna Silakkapihvejä voissa paistettuna
Kermainen läskisoossi Kermainen läskisoossi
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Kauriin paistia sinappimarinaadilla Kauriin paistia sinappimarinaadilla
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike Elikkäs, wienerleike ja nicebearkastike
Niin notta, Burgers Niin notta, Burgers
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
alaston kokki alaston kokki
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Murekepäivä Murekepäivä
Kevyttä ja herkullista porkkanaa. Kevyttä ja herkullista porkkanaa.
ihana nainen ihana nainen
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Isänpäivä kakku Isänpäivä kakku
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
 796 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.01 MB, 1 tiedosto
14.07.2024 20:25:16
[ + 1 | ]

Vihreät uuniin

[71862] [20240714_202323.jpg] [2.01 MB] [1856x4128] [] []
20240714_202323.jpg

possu

(46)  · 

varras

 · 

herkku

(69)  · 

ruoka

(404)
14.07.2024 21:36:43
#634833 [+-] Piilota Suosittele

Noi on hyviä, mutta siinä pitäis olla kurkkua ja tomaattia jos vihreitä kutsut. Itseasiassa joudut grillaamaan noi salaa niiltä ellet halua tulla lynkatuks.

Mut kuka kutsuisvihreitä grillijuhliin ensinkään 🙃

14.07.2024 23:36:06
#634850 [+-] Piilota Suosittele

>>634833
Onneksi omat De Gröna -äänestäjätutut ovat olleet melkolailla ihmisiä. On syöty lihaa yhdessä, juotu viinaa yhdessä ja onpa löytynyt jopa vihreä Formula 1 -kisoja seuraava tyyppi. No, yksi De Gröna oli myös ärrimurrikännissä naisia pahoinpitelevä, mutta vieraiden aikana humalassakin mukava tyyppi.

15.07.2024 01:06:23
#634867 [+-] Piilota Suosittele

>>634850
Tän takia uskonnosta, politiikasta tai palkasta ei puolituttujen kanssa puhuta, ei edes aina kavereiden, mutta sitten taas täysin tuntemattomien kuten suurin osa täältä, niin silloin se on ok.

[ 3 viestiä | ]