Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Yö mätöt Yö mätöt
Koukussa Koukussa
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Liekkilohta Liekkilohta
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Päivän safkat Päivän safkat
Sour cream snack tortillat Sour cream snack tortillat
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Bilteman 3e välipala Bilteman 3e välipala
No, joo. Nam. No, joo. Nam.
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Sushi joo Sushi joo
Nakkiperunat Nakkiperunat
Läskisoosia Läskisoosia
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Spydäriä Spydäriä
Eikun syömään! Eikun syömään!
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Kebua taas Kebua taas
Herknua tullssa Herknua tullssa
Kännimätöt Kännimätöt
 764 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.57 MB, 1 tiedosto
27.06.2024 22:05:45
[ + 0 | ]

Evästä

[71476] [20240627_205902.jpg] [1.57 MB] [1856x4128] [] []
20240627_205902.jpg

iltapala

 · 

pihvi

(72)  · 

vihreät uuniin

(9)
27.06.2024 23:13:31
#630552 [+-] Piilota Suosittele

Jäpäkän näköistä sinihomejuustoa... mikä merkki kyseessä?

Aurajuusto on liian kermaista ja pehmeää mössöä, Pirkka on paljon jäpäkämpää ja parempaa, mutta tuo näyttää vielä jäpäkämmältä.

28.06.2024 06:01:45
#630649 [+-] Piilota Suosittele

>>630552 raimbow merkkistä paikallisesta S-marketista. ei ole kun 20-30 senttiä Autan merkkiä halvempaa mut en sitä sen takia osta vaan koostumuksen... Välillä ostan sitten Auranki merkkistä ihan vaihtelun vuoksi..

28.06.2024 21:03:53
#630804 [+-] Piilota Suosittele

>>630566
Juu muuten, mutta kun stressileuat eivät kykene jauhamaan. Kuivalihakundin jerkytkin ovat ongelmallisia kun pitäisi olla raateluhampaat ja virheettömät leuat.

29.06.2024 07:30:26
#630941 [+-] Piilota Suosittele

>>630803
Mulle ei lähe ne lusikalla syötävät juustonkorvikkeet. Makutestissäni ykköspaikkaa pitää Aura Gold (sesonkituotteena jostain käsittämättömästä syystä) ja Pirkan oma sinihomejuusto. Ja tehdättäköön tievoksi, että jos lähettyville saapuu joku ihmiseksi naamioitunut robotti tai vasemmistolainen niin ne syö valkohometta ihan tuosta vaan. Niiden ohjelmointi sanoo ihmisten tykkäävän juustoista ja jotkut tykkäävät jopa homejuustosta. Onneksi vastarinta-armeija sai ujutettua moisen valkohomehöpötyksen niin on palijon helepompaa seurata kartalta, että missä korttelissa näkyy eniten helevetin pahan makusten siittiöidensä lenneskellessä kun kohdehenkilö kirmaa pitkin tihkuttavaa taivasta aivan yks kaks, saatana, siis katos vaan. Eniten säikäytti se, ku kuulin korvien väliltä olevasta isosta turnipsista/yli-ikäisestä lantusta.

[ 9 viestiä | ]