Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

hämBööga hämBööga
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
mättöjä mättöjä
Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin Taffelin Grillsiä mustikkajugurttiin
Päivän safkat Päivän safkat
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
evästä evästä
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Juuh elikkäs ananas pizza Juuh elikkäs ananas pizza
Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas Kuuma Dole Ananas, No EI Bananas
Yön läskeilyt Yön läskeilyt
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Laihissalaatti Laihissalaatti
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Uitmester Uitmester
Grillipekonikastike Grillipekonikastike
Naku pyys Naku pyys
iltapala iltapala
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
 880 näyttökertaa, 9 viestiä, 1.49 MB, 1 tiedosto, 18.08.2019 19:12:09
[ + 2 | ]

Kebua taas

[33331] [20190818_190924.jpg] [1.49 MB] [2560x1440] [] []
20190818_190924.jpg

juuh elikkäs

(71)  · 

kebab

(59)
18.08.2019 19:38:30 | 19:39:33
#237221 [+-] Piilota Suosittele

>>237218
Ei se nyt niin vaikeeta ole:
[url]https://www.mättömestari.fi/resepti/kebabliha-ohje/[/url]
Vaivaamisessa menee käsipelissä pitkään kun liha pitää saada säiemäiseksi. Jos olisi taikina kone niin tekisi useammin. Viimeksi taisi suolaa vaan tulla liikaa.

01.09.2020 21:58:45
#382496 [+-] Piilota Suosittele

>>237218 700g naudanjauhelihaa ruokalusikallinen mustapippuria 1 teelusikallinen aromisuolaa sitten sekoitat ilman pois massasta rullaat folion sisään reiät päihin uuniin mieto lämpö kauan, sitten jääkaappiin että saa juustohöylällä siivuja avot on hyvää. sori jäi pilkut ja pisteet vähiin ne on myyty.

[ 9 viestiä | ]