Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Lihalaiva Lihalaiva
Päivän lautanen Päivän lautanen
Kanalihapulla soppaa Kanalihapulla soppaa
damn that's a bread damn that's a bread
Runkkumatskua Runkkumatskua
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Ostin uuden grillin saatana Ostin uuden grillin saatana
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Päivän safkat Päivän safkat
Makkaraperuna kalapuikko mättö. Makkaraperuna kalapuikko mättö.
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Viis töistä Viis töistä
Grillipekonikastike Grillipekonikastike
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
 903 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.8 MB, 1 tiedosto
13.01.2020 20:51:09
[ + 5 - | ]

Kinkkuananasoliivimetukkapistsa

[38480] [tiedosto.jpg] [2.8 MB] [3516x2340] [] []
tiedosto.jpg

kinkku

(26)  · 

ananas

(44)  · 

oliivi

(8)  · 

metukka

 · 

pistsa

13.01.2020 21:53:24 | 21:54:14
#293516 [+-] Piilota Suosittele

>>293508
Monsterissa on kyllä syötävää pariin otteluun. Monesti kun vetäisee ne taikinatikut dipin kera niin on jo maha täynnä. "Sitten olis tämä känkky vielä, no ehkä yks siivu..." Tulisuudesta puhumattakaan. Texas on vähän one note.

14.01.2020 11:39:45
#293637 [+-] Piilota Suosittele

>>293519 Johtuu siitä miksi näyttää vanukkaalta, koska esipaistoin pohjaa hetken ja teen yleensä notkean taikinan joka on helpompi levittää pannulle, kun ei tarvitse kaulia. Tuli kyllä sellanen muhkea pohja tällä kertaa ehkä 5/5 hehe

14.01.2020 11:44:15
#293643 [+-] Piilota Suosittele

>>293637 Jep jea. Vois ite laittaa illemmal ku jaksaa omasta väännöksestä kuvan. Mulla taas pitää kaulia ja hakata ja helevetin nopiaa nakata täytteet päälle ettei vetäydy. Saas nähä. Voin reseptin nakata jos kiinostaapi.

[ 11 viestiä | ]