Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Sushi joo Sushi joo
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
jäätelökesä jäätelökesä
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Torttubotskei Torttubotskei
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Sour cream snack tortillat Sour cream snack tortillat
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Aamiaissetit Aamiaissetit
Uunilohea Uunilohea
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
Hauskat annokset Hauskat annokset
Sika-chilisoossia skermaperunoilla Sika-chilisoossia skermaperunoilla
aamupala aamupala
Liha, kana ja jättikatkarapu Liha, kana ja jättikatkarapu
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Dodii Dodii
Sapuskaa Sapuskaa
 902 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.8 MB, 1 tiedosto
13.01.2020 20:51:09
[ + 5 - | ]

Kinkkuananasoliivimetukkapistsa

[38480] [tiedosto.jpg] [2.8 MB] [3516x2340] [] []
tiedosto.jpg

kinkku

(26)  · 

ananas

(44)  · 

oliivi

(8)  · 

metukka

 · 

pistsa

13.01.2020 21:53:24 | 21:54:14
#293516 [+-] Piilota Suosittele

>>293508
Monsterissa on kyllä syötävää pariin otteluun. Monesti kun vetäisee ne taikinatikut dipin kera niin on jo maha täynnä. "Sitten olis tämä känkky vielä, no ehkä yks siivu..." Tulisuudesta puhumattakaan. Texas on vähän one note.

14.01.2020 11:39:45
#293637 [+-] Piilota Suosittele

>>293519 Johtuu siitä miksi näyttää vanukkaalta, koska esipaistoin pohjaa hetken ja teen yleensä notkean taikinan joka on helpompi levittää pannulle, kun ei tarvitse kaulia. Tuli kyllä sellanen muhkea pohja tällä kertaa ehkä 5/5 hehe

14.01.2020 11:44:15
#293643 [+-] Piilota Suosittele

>>293637 Jep jea. Vois ite laittaa illemmal ku jaksaa omasta väännöksestä kuvan. Mulla taas pitää kaulia ja hakata ja helevetin nopiaa nakata täytteet päälle ettei vetäydy. Saas nähä. Voin reseptin nakata jos kiinostaapi.

[ 11 viestiä | ]