Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
hämBööga hämBööga
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Setit Setit
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Kanasoossia ja pottuja Kanasoossia ja pottuja
Sushi joo Sushi joo
Lihapullapastakastike Lihapullapastakastike
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Bon apetit Bon apetit
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Nälkä. Nälkä.
Kannaa ja pottuva uunista Kannaa ja pottuva uunista
Kuun loppu Kuun loppu
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Friteerattua hentaakkelia Friteerattua hentaakkelia
Gurmeeta Gurmeeta
Palapaistia Palapaistia
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
 903 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.8 MB, 1 tiedosto
13.01.2020 20:51:09
[ + 5 - | ]

Kinkkuananasoliivimetukkapistsa

[38480] [tiedosto.jpg] [2.8 MB] [3516x2340] [] []
tiedosto.jpg

kinkku

(26)  · 

ananas

(44)  · 

oliivi

(8)  · 

metukka

 · 

pistsa

13.01.2020 21:53:24 | 21:54:14
#293516 [+-] Piilota Suosittele

>>293508
Monsterissa on kyllä syötävää pariin otteluun. Monesti kun vetäisee ne taikinatikut dipin kera niin on jo maha täynnä. "Sitten olis tämä känkky vielä, no ehkä yks siivu..." Tulisuudesta puhumattakaan. Texas on vähän one note.

14.01.2020 11:39:45
#293637 [+-] Piilota Suosittele

>>293519 Johtuu siitä miksi näyttää vanukkaalta, koska esipaistoin pohjaa hetken ja teen yleensä notkean taikinan joka on helpompi levittää pannulle, kun ei tarvitse kaulia. Tuli kyllä sellanen muhkea pohja tällä kertaa ehkä 5/5 hehe

14.01.2020 11:44:15
#293643 [+-] Piilota Suosittele

>>293637 Jep jea. Vois ite laittaa illemmal ku jaksaa omasta väännöksestä kuvan. Mulla taas pitää kaulia ja hakata ja helevetin nopiaa nakata täytteet päälle ettei vetäydy. Saas nähä. Voin reseptin nakata jos kiinostaapi.

[ 11 viestiä | ]