Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lihabul kastike Lihabul kastike
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
Riisikana sörsselssön Riisikana sörsselssön
Syömään Syömään
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza Cheff tomb-stonen tuunattu pakaste pizza
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla Nopea neljän minuutin mikromunakas metukalla
Vammainen aamupala Vammainen aamupala
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Macaroni Casserole á la Godot Macaroni Casserole á la Godot
nuudeliresepti nuudeliresepti
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Otettii sisäxilettä Otettii sisäxilettä
 789 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto
05.01.2020 23:54:32
[ + 4 - | ]

Chimichangas

[38250] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [720x1280] [] []
tiedosto.jpg

uppopaisto

 · 

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

buritto

 · 

rulla

(25)
24.02.2020 19:16:01 | 19:32:18
#311126 [+-] Piilota Suosittele

>>311113
Kuva ehkä valehtelee kokoa (ota mittaa tosta saku-tölkistä takana), mutta kyllä ne on ihan perus Santa Marian tortillalätkistä tehty. En ole mitään tortilloja nähny pakasteena niin nää ite pitää tehdä. Saa haluamansa täytteet. Eikä se uppopaistinta tarvitte. Kyllä ne munkitkin on tähän asti mummot paistanu kattilassa. Mitä nyt joskus on pirtti palanu.

24.02.2020 21:32:47
#311191 [+-] Piilota Suosittele

>>311126
Siel tex mex osastolla on kyl tuttuja tortillat, burritot sekä ne kippomaiset "veneet" sekä perus tacot tuttuja. Tää oli aika new. Tai ainakaan valmiina nähny.

24.02.2020 21:45:13 | 21:52:26
#311202 [+-] Piilota Suosittele

>>311191
Niin kyllähän sieltä kaupan valmisosastolta saa niitä päiviä kostuneita raakoja burrittoja (taitavat olla wrap nimellä kun maitojuomatkaan ei ole maitoa lakien mukaan). Tortillat pitää vähintään uunissa paistaa ennen syömistä eikä syödä suoraan paketista sitä höttöä. Tacoja saa kuulemma hesasta jostain Taco Bellistä, mutta muuten en tiedä, että valmiina saa. Taco "veneet" on niille joilla on peukalo keskellä kämmentä. Nachoja saa Amarillosta niin olisko siellä tacojakin? Muuten joutuu aikalailla tekemään täällä Suomessa itse noi tex mexit, että saa edes hämärästi autenttista.

[ 14 viestiä | ]