Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Iskenderr kebu Iskenderr kebu
KATTI(LA) KATTI(LA)
Lihamakkara Lihamakkara
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Maistuis varmaan sullekkin Maistuis varmaan sullekkin
nannaa nannaa
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
nuudeliresepti nuudeliresepti
Nakkiperunat Nakkiperunat
Juuh elikkäs, tacotorstai Juuh elikkäs, tacotorstai
Taco-tiistai Taco-tiistai
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
Carnivore aamupala Carnivore aamupala
Lohi paistosta Lohi paistosta
Syömään Syömään
piiras piiras
juuh elikkäs... juuh elikkäs...
Magaronimess Magaronimess
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Jonen grilli mätöt Jonen grilli mätöt
 906 näyttökertaa, 11 viestiä, 2.8 MB, 1 tiedosto
13.01.2020 20:51:09
[ + 5 - | ]

Kinkkuananasoliivimetukkapistsa

[38480] [tiedosto.jpg] [2.8 MB] [3516x2340] [] []
tiedosto.jpg

kinkku

(26)  · 

ananas

(44)  · 

oliivi

(8)  · 

metukka

 · 

pistsa

13.01.2020 21:53:24 | 21:54:14
#293516 [+-] Piilota Suosittele

>>293508
Monsterissa on kyllä syötävää pariin otteluun. Monesti kun vetäisee ne taikinatikut dipin kera niin on jo maha täynnä. "Sitten olis tämä känkky vielä, no ehkä yks siivu..." Tulisuudesta puhumattakaan. Texas on vähän one note.

14.01.2020 11:39:45
#293637 [+-] Piilota Suosittele

>>293519 Johtuu siitä miksi näyttää vanukkaalta, koska esipaistoin pohjaa hetken ja teen yleensä notkean taikinan joka on helpompi levittää pannulle, kun ei tarvitse kaulia. Tuli kyllä sellanen muhkea pohja tällä kertaa ehkä 5/5 hehe

14.01.2020 11:44:15
#293643 [+-] Piilota Suosittele

>>293637 Jep jea. Vois ite laittaa illemmal ku jaksaa omasta väännöksestä kuvan. Mulla taas pitää kaulia ja hakata ja helevetin nopiaa nakata täytteet päälle ettei vetäydy. Saas nähä. Voin reseptin nakata jos kiinostaapi.

[ 11 viestiä | ]