Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä Hernekeiton kyytipojaksi jälkkäriä
Kerrosleipä. Kerrosleipä.
korrekti tapa syödä spagettia korrekti tapa syödä spagettia
Ramsay Ramsay
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
Jämäsettimättöä Jämäsettimättöä
Duunaro perjantai iltapala Duunaro perjantai iltapala
Vammainen aamupala Vammainen aamupala
Läskeilyä Läskeilyä
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
juuh elikkäs aamupala juuh elikkäs aamupala
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret Fazerin juustosämpylöistä tulee parhaat burgerin kuoret
Ruoaka hommija Ruoaka hommija
Nam Nam
Spydäriä Spydäriä
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
lounasta lounasta
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
 630 näyttökertaa, 7 viestiä, 4.74 MB, 2 tiedostoa
06.02.2025 01:52:04
[ + 2 | ]

Tortillapizzaa

[77755] [20250206_000220.jpg] [2.46 MB] [2322x4128] [] []
20250206_000220.jpg
[77754] [20250206_001532.jpg] [2.29 MB] [2322x4128] [] []
20250206_001532.jpg

pizza

(167)  · 

tortilla

(20)  · 

jalapeno

 · 

herkku

(69)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)  · 

ruoka

(403)
06.02.2025 17:13:49 | 17:13:59
#678756 [+-] Piilota Suosittele

Toihan on hyvä idea. En mää kännissä jaksais ruveta väsään edes pyttipannua noista. LETTU AUKI JA ROJUT PÄÄLLE!

07.02.2025 01:02:01
#678862 [+-] Piilota Suosittele

On noita tullut tehtyä itsekkin. Riippuen käytettävissä olevista
täytteistä ja määristä, niin kaks päällekkäin ja ketsuppia reilusti,
ettei pohja kuivahva ihan näkkäriksi.

[ 7 viestiä | ]