Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

hot dog hot dog
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Tein ihan itte Tein ihan itte
Nachopelti makkaroilla Nachopelti makkaroilla
Vitusti nakkisoppaa Vitusti nakkisoppaa
iltapalani iltapalani
Bitch'n good! Bitch'n good!
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija Euron possusiivu, likainen pöytäliina ja sen vartija
Päivän safkat Päivän safkat
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Lihavauva Lihavauva
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Läskeilyä Läskeilyä
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Pork & Beans koska fallout Pork & Beans koska fallout
Pihviä ja muuta Pihviä ja muuta
Iltasafkat Iltasafkat
Iltapalaa saatana Iltapalaa saatana
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Kaanin käsky Kaanin käsky
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
aamupala aamupala
iltapala iltapala
 886 näyttökertaa, 11 viestiä, 10.7 MB, 6 tiedostoa
25.02.2024 18:41:02
[ + 4 | ]

Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa

[68015] [20240224_173453.jpg] [1.92 MB] [3000x4000] [] []
20240224_173453.jpg
[68014] [20240224_174105.jpg] [1.85 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174105.jpg
[68013] [20240224_174541.jpg] [1.94 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174541.jpg
[68012] [20240224_174930.jpg] [1.99 MB] [3000x4000] [] []
20240224_174930.jpg
[68011] [20240224_175808.jpg] [1.99 MB] [3000x4000] [] []
20240224_175808.jpg
[68010] [RDT_20240224_1908271738375056356442234.jpg.png] [1.02 MB] [720x960] [] []
RDT_20240224_1908271738375056356442234.jpg.png

osterikastike

 · 

kana

(136)
25.02.2024 19:50:12
#601629 [+-] Piilota Suosittele

Jos lähelläs on joku citymarket tai prisma niin n. 99% tsäänsillä niillä on tuoretta inkivääriä ja se ei maksa juuri mitään. Suosittelen testaa. Muute näyttää kyl hyvältä. Toki käytän myös tuoretta sitruunaruohoa mutta sitä en oo koskaa löytäny muualta ku aasiakaupoista, et jos sellasta ei oo ni bääd lak.

25.02.2024 22:58:55 | 23:01:26
#601644 [+-] Piilota Suosittele

>>601627
Kaapissa oli pari porkkanaa, sipuli, tarjousparsakaali ja marketista löyty halvinta kanasuikaletta.

Ihan niinku perus kinukkimestan safkaa paitsi että annoksen hinnaksi tuli jotain 2.50€..

>>601636
Rapatessa roiskuu, tää ei oo kokkiohjelma, mulla ei oo apustajia pyyhkimässä kaikkia pintoja joka kuvan välillä.

>>601629
Koetin kuivattuja kun oli lidlissä tarjouksessa, antaa ihan kivasti makua kumminkin, mennee varmaan dippeihin ja smetanakastikkeisiin pääosin.

26.02.2024 19:39:28
#601708 [+-] Piilota Suosittele

>>601644
Joo itekki ostin tarjouksesta noi 2 samaa lidlist oisko olli 99snt/kpl :D Petyin :D Antaahan ne makua mut ei ne tuoreenakaa iha hirveesti maksa.

[ 11 viestiä | ]