Ranut päällä takaa monesti sen, että ovat rapeita eivätkä vetisiä perkeleitä. Aika kalpeita tosin nuo ovat, arvostan paikkoja, joissa perunoihin on laitettu edes jotain mausteita makua tuomaan.
[
2 viestiä
|
]
⭰
pojan täyttö
Kanaa
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Grilli
Gurmeeta
MMMmmmm...
Pizzaa
Joulupäivän läskimahapitsaa
Yön läskeilyt
nannaa
Gourmet kana
Lounaaksi apinanpää ripulissa
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Pihvipäivä
Kanankoivet höysteillä
Maanantaina leivotaan
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Läskeilyä
Lohi ja rehut
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa