Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 143 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Burgerit kaupan aineksista Burgerit kaupan aineksista
Kebab Kebab
Tulinen vuokahaukimureke Tulinen vuokahaukimureke
Mässyt Mässyt
hämBööga hämBööga
Vitun laiska carnivore illallinen Vitun laiska carnivore illallinen
Bon apetit Bon apetit
Wingssit ja ranut Wingssit ja ranut
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Tein ruokaa Tein ruokaa
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Pihvin pihvit Pihvin pihvit
Palapaistia Palapaistia
ihana nainen ihana nainen
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Iltapala Iltapala
Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku Oli muuten 5/5 itsetehty voileipäkakku
Uitmester Uitmester
Taco-tiistai Taco-tiistai
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
 868 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.81 MB, 1 tiedosto
10.09.2019 19:53:52
[ + 4 - | ]

Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa

[34123] [tiedosto.jpg] [0.81 MB] [2441x1905] [] []
tiedosto.jpg

oma

 · 

tekele

 · 

pizza

(167)
10.09.2019 21:55:20
#244817 [+-] Piilota Suosittele

>>244770
Bueno! Kantarelli käy pizzaan vallan mainiosti kuten myös mustatorvisieni ja suppilovahvero!

>>244812
Lehtisalaatti sopii melkein kaikkeen tai sellaisenaan itsestään voissa paistettuna. Itsellä sitä on onneksi rivi kasvipenkissä ja saan siitä lehtikaalia niin pitkään, kunnes hautautuvat lumeen. Niiden pakkaskestävyys on jotain ihan järkyttävää. Viime vuodelta 3 säilyi talven yli ja kaikki tuotti vielä tänäkin vuonna :D. En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa.

10.09.2019 23:24:13
#244847 [+-] Piilota Suosittele

Ananas kuuluu pizzaan. Ihan niinku oliivit ja aurajuustokin. Simpukka ja rucola ei kuulu pizzaan. Maku asioita, joissa vain minä olen oikeassa :)

11.09.2019 17:45:42
#245081 [+-] Piilota Suosittele

>>244817
En ymmärrä mistä niillä riittää kasvuvoimaa

Siitä että naapurin kissa käy siinä kohden merkkaamassa reviirinsä. Vai itsekkö käyt?

>>244847
joissa vain minä olen oikeassa

Sama kai se mitä pizzaansa haluaa, mutta että simpukka saatana :D

Jauhelihapizzaa en tilaa enää ikinä.

12.09.2019 15:55:44
#245349 [+-] Piilota Suosittele

>>245081
Ei ole kissaa alle 2km säteellä, joten itse hoidettava operaatio. Oon varmaan viimeksi kussut vessanpönttöön, kun kävin porukoilla. Mikään ei ole sen vapauttavampaa kuin helpottaa painetta metsän tai pellon reunassa.

12.09.2019 16:09:44
#245360 [+-] Piilota Suosittele

>>245349
Hehheh, totta. Ei duunissakaan ole vessaa kilometrien säteellä, eikä kukaan päästäis tosta vaan erämökkiinsä toista kuselle :D

Ehkä jos kuset kastelukannuun, ja kastelet vain vierestä ja juuresta niin salaatti ei maistuisi niin kuselta?

[ 10 viestiä | ]