Noi on hyviä, mutta siinä pitäis olla kurkkua ja tomaattia jos vihreitä kutsut. Itseasiassa joudut grillaamaan noi salaa niiltä ellet halua tulla lynkatuks.
Mut kuka kutsuisvihreitä grillijuhliin ensinkään 🙃
>>634833 Onneksi omat De Gröna -äänestäjätutut ovat olleet melkolailla ihmisiä. On syöty lihaa yhdessä, juotu viinaa yhdessä ja onpa löytynyt jopa vihreä Formula 1 -kisoja seuraava tyyppi. No, yksi De Gröna oli myös ärrimurrikännissä naisia pahoinpitelevä, mutta vieraiden aikana humalassakin mukava tyyppi.
>>634850 Tän takia uskonnosta, politiikasta tai palkasta ei puolituttujen kanssa puhuta, ei edes aina kavereiden, mutta sitten taas täysin tuntemattomien kuten suurin osa täältä, niin silloin se on ok.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Elikkäs burrito
Eiliset läskeilyt saatana
Mässyt
Kanaa saatana kastikkeessa
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Araratin ransu kebu
teimpähän tämmöstä lohilootaa
Lohi paistosta
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Magaronimess
Kebu kermapersuilla
papu-kananmuna pizza
pizza
Kokki kolmoset
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Roileri jauheliha risottoa
Herkullista kalakeittoa
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.