Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Eiliset läskeilyt saatana Eiliset läskeilyt saatana
Mässyt Mässyt
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Lohi paistosta Lohi paistosta
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Magaronimess Magaronimess
Kebu kermapersuilla Kebu kermapersuilla
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
pizza pizza
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan Kanaa ja kaaliraastetta itämaiseen tapaan
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
Herkullista kalakeittoa Herkullista kalakeittoa
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla Maistuisi varmaan sullekin näin 2 aikaa aamulla
Iltapala Iltapala
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Ime sitä Ime sitä
Ruoka avun saalis 1.3. Ruoka avun saalis 1.3.
 794 näyttökertaa, 3 viestiä, 2.01 MB, 1 tiedosto, 14.07.2024 20:25:16
[ + 1 | ]

Vihreät uuniin

[71862] [20240714_202323.jpg] [2.01 MB] [1856x4128] [] []
20240714_202323.jpg

possu

(46)  · 

varras

 · 

herkku

(69)  · 

ruoka

(404)
14.07.2024 21:36:43
#634833 [+-] Piilota Suosittele

Noi on hyviä, mutta siinä pitäis olla kurkkua ja tomaattia jos vihreitä kutsut. Itseasiassa joudut grillaamaan noi salaa niiltä ellet halua tulla lynkatuks.

Mut kuka kutsuisvihreitä grillijuhliin ensinkään 🙃

14.07.2024 23:36:06
#634850 [+-] Piilota Suosittele

>>634833
Onneksi omat De Gröna -äänestäjätutut ovat olleet melkolailla ihmisiä. On syöty lihaa yhdessä, juotu viinaa yhdessä ja onpa löytynyt jopa vihreä Formula 1 -kisoja seuraava tyyppi. No, yksi De Gröna oli myös ärrimurrikännissä naisia pahoinpitelevä, mutta vieraiden aikana humalassakin mukava tyyppi.

15.07.2024 01:06:23
#634867 [+-] Piilota Suosittele

>>634850
Tän takia uskonnosta, politiikasta tai palkasta ei puolituttujen kanssa puhuta, ei edes aina kavereiden, mutta sitten taas täysin tuntemattomien kuten suurin osa täältä, niin silloin se on ok.

[ 3 viestiä | ]