Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 124 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Ime sitä Ime sitä
Ranualaiset munalla Ranualaiset munalla
Koronamös Koronamös
Kannaa ja vihanneksia Kannaa ja vihanneksia
7/10 7/10
;D ;D
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Home pizza Home pizza
Iltapala Iltapala
Lihavauva Lihavauva
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
Hyvät setit Hyvät setit
Safkandeerosta Safkandeerosta
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Päivän safkat Päivän safkat
lounasta lounasta
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
hämBööga hämBööga
Juhannuskassi sponsored by työnantaja Juhannuskassi sponsored by työnantaja
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
 238 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.26 MB, 1 tiedosto
10.05.2026 12:00:13
[ + 2 - | ]

Kanaa saatana kastikkeessa

[87916] [nimnts.jpg] [1.26 MB] [1576x4027] [] []
nimnts.jpg

hässäkkä

 · 

ruoka

(403)
10.05.2026 12:02:03 | 12:07:07
#752814 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria kuviin en jaksanu keskittyä sekä lautaselta ois pitäny ottaa parempi kuva mutku mä kerkesin syömään kaiken sitä ennen :D Tää on kyl #hässäkkä mut hyvää tuli!

Eli siis kanaa marinaadis pannulle, aurajuustoa jalopeniksiä ja pilkottu valkosipuli, sit se saatana kastike, wokkivihannekset ja kanaliemikuutio. Sitte paistelin perunat eriksee ja lisäsin vielä sinappi grillisalaattia kylkeen. Sit vaa tomsu ja kurkke poikki ja pinoon

10.05.2026 19:13:24
#752891 [+-] Piilota Suosittele

>>752886
Tälläses kokkaukses on se paras, että ens kerralla tietää mitä tehä toisin. Houkuttelevamman näkösen tosta sais varmasti, jos perunat ois omassa ja hässäkkä omassa kupissa. Sekä tomaatti ja kurkut omassaan

[ 6 viestiä | ]