Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 122 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Läskeilyä Läskeilyä
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
Nakkiperunat Nakkiperunat
Risteilymätöt Risteilymätöt
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Kanankoivet höysteillä Kanankoivet höysteillä
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
Uunikana ja perunat Uunikana ja perunat
hot dog hot dog
Pita vöner Pita vöner
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Pihvi Pihvi
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Tonnikalapihvi höysteillä Tonnikalapihvi höysteillä
Leipäkakku Leipäkakku
Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi Wolttiruokaa ja Kenwayn kadonnut alkoholi
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
 238 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.26 MB, 1 tiedosto
10.05.2026 12:00:13
[ + 2 - | ]

Kanaa saatana kastikkeessa

[87916] [nimnts.jpg] [1.26 MB] [1576x4027] [] []
nimnts.jpg

hässäkkä

 · 

ruoka

(403)
10.05.2026 12:02:03 | 12:07:07
#752814 [+-] Piilota Suosittele

@antimateria kuviin en jaksanu keskittyä sekä lautaselta ois pitäny ottaa parempi kuva mutku mä kerkesin syömään kaiken sitä ennen :D Tää on kyl #hässäkkä mut hyvää tuli!

Eli siis kanaa marinaadis pannulle, aurajuustoa jalopeniksiä ja pilkottu valkosipuli, sit se saatana kastike, wokkivihannekset ja kanaliemikuutio. Sitte paistelin perunat eriksee ja lisäsin vielä sinappi grillisalaattia kylkeen. Sit vaa tomsu ja kurkke poikki ja pinoon

10.05.2026 19:13:24
#752891 [+-] Piilota Suosittele

>>752886
Tälläses kokkaukses on se paras, että ens kerralla tietää mitä tehä toisin. Houkuttelevamman näkösen tosta sais varmasti, jos perunat ois omassa ja hässäkkä omassa kupissa. Sekä tomaatti ja kurkut omassaan

[ 6 viestiä | ]