Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 133 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

välipala välipala
joskus kaikki mene vain päin mäntyä joskus kaikki mene vain päin mäntyä
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Elikkäs Villen puri Elikkäs Villen puri
kaalisiili kaalisiili
hyvä perse hyvä perse
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
piiras piiras
Toissapäivänen pippuripihvi Toissapäivänen pippuripihvi
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Kännimätöt Kännimätöt
Taco-tiistai Taco-tiistai
nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö nakki suolakurkku paprika sipuli hyytelö
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Ramsay Ramsay
Kebua taas Kebua taas
Lihabul kastike Lihabul kastike
Hauskat annokset Hauskat annokset
Oujea Oujea
 872 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.17 MB, 1 tiedosto, 20.01.2020 20:34:03
[ + 8 | ]

Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut

[38714] [tiedosto.jpg] [2.17 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto.jpg

shashlik

 · 

kana

(136)  · 

varras

 · 

kanavarras

20.01.2020 21:04:59 | 21:06:03
#296560 [+-] Piilota Suosittele

Jos joku haluaa marinadin reseptiä ja valmistusohjeita, niin laitan ne nyt tähän kerta kommenttiakin alkoi tulla:
-muutama valkosipulinkynsi hienonnettuna
-öljyä (perus rypsi/rapsi käy hyvin)
-soijakastiketta
-loraus Worchester-soosia
-makea ; tulinen sinappi (kotitekoinen on paras)
-kirpeää venäläistä luumukastiketta ( @Repostnik tietää varmaankin soosin)
-reilu t-lusikallinen hunajaa
-tuoretta rouhittua mustapippuria

1. pilko kana sopiviksi paloiksi ja liota vartaat, mikäli käytät puisia.
2. sekoita marinadi ja heitä kanapalat joukkoon.
3. anna marinoitua 2h tai enemmän.
4. seivästä tuotoksesi sipulipalojen kanssa.
5. paista airfryerissa 15min @ 180C tai vastaava esilämmitetyssä kiertoilmauunissa. Jos et omista kumpaakaan edellämainituista, niin räkkää lämpö 225-250C ja heitä kanat lämmitettyyn uuniin jättäen puuhaarukka luukun väliin. (ei kokeiltu, mutta varmaan toimii?)
6. poista kanavartaat uunista ja tarjoile salaatin, äiti-muorin suolakurkkujen ja ison majoneesinokareen (Hellmann's tai Mayonez Winiary, jos et halua tinkiä laadusta) kanssa.

20.01.2020 21:20:48 | 21:21:04
#296566 [+-] Piilota Suosittele

>>296563
Paperi syttyy 300 asteessa, joten pitäis kestää. Paras tulos saadaan tietenkin grillissä tai airfryerissa, joka nyt on periaatteessa pieni, pippurinen ja viritetty kiertoilmauuni, jota ei suomesta kannata ostaa vaan saksasta. Sinapin osalta esim. Turun sinapin väkevä ; makea käy hyvin valmissinapeista. Tuon kirpeän luumukastikkeen voi korvata vaikka omenasoseella ja lisäämällä balsamico-etikkaa. https://www.youtube.com/watch?v=ZVImfBMvXzE mulla oli vähän tuommoinen fiilis, ni menin sen mukaan, mitä sattui hyllyltä löytymään ja tuntui hyvältä idealta.

[ 14 viestiä | ]