Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lampaanpaisti uuniin Lampaanpaisti uuniin
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
Paistettua pernaa saatana Paistettua pernaa saatana
Kebua taas Kebua taas
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Päivän safkat Päivän safkat
Päivän safkat Päivän safkat
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
mässyt mässyt
Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
Pihvi Pihvi
Jauhelihakeitto Jauhelihakeitto
Tulinen kanahässäkkä Tulinen kanahässäkkä
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Lihavauva Lihavauva
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Eväsleivät Eväsleivät
6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Ruuanlaitto on mukavaa Ruuanlaitto on mukavaa
Lasagne Lasagne
ihana nainen ihana nainen
Korttiresepti Korttiresepti
hämBööga hämBööga
 943 näyttökertaa, 13 viestiä, 6.35 MB, 2 tiedostoa
24.06.2021 22:36:10
[ + 1 | ]

Elikkäs Villen puri

[54753] [tiedosto-1.jpg] [3.69 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto-1.jpg
[54752] [tiedosto-2.jpg] [2.66 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto-2.jpg

ville haapasalo

(9)  · 

hatsapuri

(16)  · 

ruoka

(403)  · 

juusto

(65)  · 

lätty

(7)
25.06.2021 11:53:32
#475090 [+-] Piilota Suosittele

>>474946
Paska sellainen, mutta vaha tuo onkin. Penskana vääntelin nuo siipimutterit niin tiukalle, että väänty koko paska. Mikähän piru se Tampereen Radioshack oli mistä tuokin piti hakea. On se silti auttanut monessa paikassa ja ilman ei olisi pärjänny.

25.06.2021 11:56:35
#475092 [+-] Piilota Suosittele

>>475004
Itseasiassa korjasin tuolloin Creativen Fatal1ty kuulokkeita, joista oli lähtenyt äänipuolen haara irti. Johtoa kun juottaa johtoon niin siinä pitää juottaa välissä itseäänkin.

25.06.2021 11:56:57
#475094 [+-] Piilota Suosittele

>>475090

Juu. Itellä on vastaavanlainen. Painoa pitäisi olla enempi tai sitten pultata se kiinni pöytään. Oon kuitenni saanu sillä toteutettua juotoksia. Pitäis itsekin katsoa parempaa.

25.06.2021 11:59:42
#475097 [+-] Piilota Suosittele

>>474929
Hyvää oli ja Ville itse sen tarjoili. Mutta en ostais uudestaan muuten kuin 15 € kuriositeettina. Niitä on kuulemma 10 € hintaan pakasteenakin, mutta ei varmasti ole se 5 € hinnan pudotus tarpeeksi laatua ajatellen.

25.06.2021 12:03:07
#475100 [+-] Piilota Suosittele

>>475094
Se nyt on vähän kyllä ollut, että tahtoo liikuskella pienestäkin kolvin liikkeestä, mutta on jo 20 vuoden aikana tottunut niin ei edes huomaa enään. Olisiko markka-aikana ollut vaan jonkun 20 mk, mutta suuri apu on silti ollut.

[ 13 viestiä | ]