Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale Lahen revityin röhkö plus peruna ja sibale
Haista @Doomdodgers vittu! Haista @Doomdodgers vittu!
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Tein ihan itte Tein ihan itte
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Sokkarin kebab Sokkarin kebab
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Ruokea taas Ruokea taas
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Kanaa ja juurekseja Kanaa ja juurekseja
Lihalaiva Lihalaiva
perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile perunamuusi ja hirbenliha nötköt kastile
3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
nuudelipitsa nuudelipitsa
Setit Setit
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Päivän safkat Päivän safkat
Nacho pelti Nacho pelti
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!) Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
eväs eväs
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
Iltapala Iltapala
Kebua taas Kebua taas
 826 näyttökertaa, 13 viestiä, 3.58 MB, 1 tiedosto, 29.03.2024 15:10:18
[ + 3 | ]

Lampaanpaisti uuniin

[69305] [1000005085.jpg] [3.58 MB] [4624x3468] [] []
1000005085.jpg

paisti

(9)  · 

lammas

(59)
29.03.2024 19:37:40
#610392 [+2] Piilota Suosittele

Hyvännäköinen asetelma, ei siinä mitään. Itse en ole tainnut syödä lammasta ikinä. Toivotan @Psyyke :den mukaista Pääsiäistä, toivottavasti tukehdut tuohon elukkaan.

30.03.2024 01:38:24
#610470 [+-] Piilota Suosittele

>>610371
Mitä vikaa lampaassa on? Se on hyvää ja sopii niin arkeen kuin juhlaankin. Kuulemani mukaan kebab on tehty usein lampaasta, joten voit maistaa sitä lähimmässä karvakäsiravintolassa.

[ 13 viestiä | ]