Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Iltasafkat Iltasafkat
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Macaroni Casserole á la Godot Macaroni Casserole á la Godot
Lounaaksi apinanpää ripulissa Lounaaksi apinanpää ripulissa
6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Kanajauhelihahässäkkä Kanajauhelihahässäkkä
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus toivoton kastike ja ketsuppiuhkaus
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
nannaa nannaa
Ruoka blogii Ruoka blogii
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Laihissalaatti Laihissalaatti
Pihvi Pihvi
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Uunikana ja perunat Uunikana ja perunat
Lattiapizza Lattiapizza
Makamös Makamös
 1 261 näyttökertaa, 15 viestiä, 4.1 MB, 1 tiedosto
04.10.2020 00:07:05
[ + 12 - | ]
👑 Plussatuin 04.10.2020.

Nacho pelti

[48344] [20201003_235800.jpg] [4.1 MB] [4608x3456] [] []
20201003_235800.jpg

nachopelti

 · 

nacho

 · 

taco

(19)
04.10.2020 01:01:16
#395943 [+-] Piilota Suosittele

Ongelma "oikeissa" juustoissa on se, kun rasva erottuu lämmittäessä proteiineista. ns. American cheese sisältää emulsioijia, joka estää moista tapahtumasta. Samaa voi yrittää kattilassa lisäämällä jauhoja (joka sitoo rasvoja) ja maitoa (joka tekee tavarasta vähän notkeampaa). Siitä kuitenkin tulee aika puuromaista varsinkin jäähtyessään. Suomen vastine "Amerikkalaiselle" juustolle voisi olla sulatejuusto, joko kelmupaketeista tai Olympian 400 g paketista. Ja eikun herkuttelemaan.

04.10.2020 01:18:19
#395948 [+1] Piilota Suosittele

>>395943 Nachoja, pekonia, jauhelihaa, aura jyystöä, jyystöraastetta ja soosseja. Ja maissia. Valupertti katsoi vierestä kun Valupertin kikkeliä ehkä joskus imevä ihminen teki tuon. Oli tarkoitus laittaa myös paprikaa mutta Valupertti unohti ostaa.

04.10.2020 02:24:14
#395956 [+-] Piilota Suosittele

>>395943
Koskenlaskijaa on jo jonkin aikaa ollut myös sellaisena notkeampana purkkitavarana, mikä ainakin cheddarversiona toimii erittäin hyvin nachojen kanssa ja vähän helpompi kipata pellillekin.
Aurajuusto-versiostakin tuli aika hyvä dippi salsan kanssa sekoitettuna.

04.10.2020 02:33:51
#395958 [+-] Piilota Suosittele

Nachopellit on kyl jumalten mättö. Pro tips, laita nachot alle, sitte jauheliha yms päälle, noi palaneet nachot on syömäkelvottomia.

[ 15 viestiä | ]