Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Ime sitä Ime sitä
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Gurmeeta Gurmeeta
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
Nyt se lasange uuniin Nyt se lasange uuniin
Elikkäs burrito Elikkäs burrito
Bon apetit Bon apetit
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Kanakebu ja ranet Kanakebu ja ranet
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale Jälkiuunipala joka on varusteltu silakkapihvillä +ruohosibale
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Nälkä. Nälkä.
Rasvapalo Rasvapalo
Bitch'n good! Bitch'n good!
Koukussa Koukussa
Ruokapornoa Ruokapornoa
Lihan savustusta Lihan savustusta
 822 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.09 MB, 1 tiedosto
24.07.2021 15:40:36
[ + 3 | ]

Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko

[55395] [20210724_144037.jpg] [2.09 MB] [3000x4000] [] []
20210724_144037.jpg

26.07.2021 09:58:38 | 09:59:32
#483931 [+-] Piilota Suosittele

>>483615
>>483623
Mä en tosiaan ymmärrä tuota joidenkin ihmisten vaatimusta siitä että perunalaatikko pitää kypsentää mössöksi, IMHO paras suutuntuma tulee kun kypsentää rauhassa 175c pari tuntia uunin alaosassa, laittaa lämmöt pois ja antaa hautua rauhassa loppuun.
Näin saa melkein kaiken perunasta palsternakan kautta bataattiin samassa astiassa sopivan kypsäksi niin että mikään ei rusahtele hampaissa tai mene mössöksi. Ihan protip jos tykkää pata- ja laatikkoruuista.

Mitä makuun tulee niin perunaa, porkkanaa, ruskistettua sipulia, hollantilaista tryffelijuustoa ja kunnon palvikinkun känttypala, munakerma päälle ja uuniin.
Kokki saa mokata pahasti ennenkuin noilla värkeillä huonoa ruokaa tekee. :)

31.07.2021 09:26:54
#485215 [+-] Piilota Suosittele

>>483952
Sellainen rapee paksu juustokuori?
Koitappa seuraavalla kertaa ripotella vähän korppujauhoja laatikon ja juuston väliin, estää juustoa sekoittumasta loodan nesteisiin niin siitä tulee oikeen sellanen kansi siihen päälle.

01.08.2021 22:15:56
#485632 [+-] Piilota Suosittele

>>485215
Täytyypi koittaa. Nyt on ollut niin kiireinen ja nälkäinen päivä että syön juuri eineslaatikkoa. Kohta varmaan menee toinen ja leipää, mutta hyvä vinkki ♥

[ 6 viestiä | ]