>>670365 arvon herrasmies - arvostan sinua entistä enemmän. ilman sarkasmia. mun suosikki volcano en ikinä moista omistanu mutta kaverilla moinen ja aina videopelejä lanittaessa (kyllä, lanittaessa, 2024 vuonna) sitä operoinu ja voi pojat siinä on premiumin tuntua. mulla oli itellä wispr2 matkavapo butaanikäyttönen, koko rahan arvonen vähän turhan kuumaa höyryä mutta silti upea. hiisasin siitä vaan ikävästi sen lämmityselementin(hunajakenno mikävittulie) paskaks :( en o saanu aikaseks ostaa mitää uutta
[
6 viestiä
|
]
⭰
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Grilli
Vitusti nakkisoppaa
Juhannuskassi sponsored by työnantaja
Joulupäivän läskimahapitsaa
Kerranki tuli hyviä lohkoperunoita
Lasten kossua ja litukka kolaa
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Cordon Bleu lankkuperuna ja peurenakki
Palasta
Toissapäivänen pippuripihvi
Iltasafkat
Lattiapizza
Lohi ja perunat
Iskenderi kebu
herkullinen nakkipirtelö
Maissi-Kanalasagne
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Hot dogs
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi