Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 141 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
Gourmet kana Gourmet kana
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Jauhelihapihvit ja paskeet Jauhelihapihvit ja paskeet
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
Gordon Ramsay - Budjettiruokaa Gordon Ramsay - Budjettiruokaa
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
Jäi kiinni Jäi kiinni
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Paahdettu kana ja kasvikset Paahdettu kana ja kasvikset
Lihalaiva Lihalaiva
Lasagne Lasagne
Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan? Nonii, NONI SAATANA! Milles otetaan?
Liekkilohta Liekkilohta
Eikun syömään! Eikun syömään!
Papuja ja rapuja Papuja ja rapuja
Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi Pata-sedön salaattijuustopihvi- ja kerrosbörjer + prosessi
Päivän safkat Päivän safkat
kuliranistinen ruoka kuliranistinen ruoka
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Juustopekonipulla Juustopekonipulla
 701 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto
16.12.2024 18:46:51
[ + 0 | ]

Kana-jalopenis-aura-kaiser-suolakurkke

[75829] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [1485x900] [] []
tiedosto.jpg

mättö

(67)  · 

ruoka

(404)  · 

lautanen annos

 · 

kokki

(45)  · 

superchef

16.12.2024 19:33:09
#666971 [+-] Piilota Suosittele

En ole varma suolakurkusta, mutta olen alkanut pitää sen mausta enemmän iän myötä. Nuorempana en tykännyt siitä lainkaan.

16.12.2024 19:35:21
#666974 [+-] Piilota Suosittele

>>666971
Meillä samit, pienenä halusin aina mäkkärissä yms ettei suolakurkkuja tule, sama snägäreillä yms. Oliiveja en vieläkään syö, sitä en ole oppinut mutta suolakurkut on siitä hyvä säilyke että niitä voi laittaa lähes mihin vaan.

16.12.2024 20:02:01
#666991 [+-] Piilota Suosittele

>>666982
Juu, itse en myöskään viineihin ole paljoa kypsynyt mutta Kung-Fu Girl valkkari on poikkeus. Yhdysvaltalainen Riesling, jääkaappikylmänä aivan saatanan hyvä ostos. Se on siis ainoa viini jota suostun ostamaan, muihin en koske. Toki maksaa joku 16-17e per pullo, mutta suosittelen testaamaan.

30.12.2024 20:06:10
#670586 [+-] Piilota Suosittele

@basso tossa on muuten just sitä coopin kaiser salaattia mistä oli joskus puhe. Se on "pikkusen lillua" mutta kantta raottamalla ylimääräset tipat saa lavuaariin.

31.12.2024 20:19:37 | 20:20:37
#670753 [+-] Piilota Suosittele

>>670748
Perunasalaateista puheenollen, huomasin tuon vertailun. Jonkin verran tossa on perää, vaikka x-tra en ole koskaan kokeillut. Varsinkin tuo maalaisperunasalaatti on aivan vitun outo maultaan, en tykännyt itse yhtään
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000010922656.html

Varsinkin tossa avattujen rasioiden kuvassa näkyy paljon sitä lillua, onko x-tra toi oikeel ylhääl? En tiedä mutta ainakin noista näyttää parhaimmalta

[ 18 viestiä | ]