Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Rare nakkitalo Rare nakkitalo
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Kanasoossia ja pottuja Kanasoossia ja pottuja
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Lihabul kastike Lihabul kastike
Nacho pelti Nacho pelti
Massan ransukebu ku joku suositteli Massan ransukebu ku joku suositteli
Sapuskaa Sapuskaa
Lattiapizza Lattiapizza
Karjalan pataa random lisukkeilla Karjalan pataa random lisukkeilla
Safkandeerosta Safkandeerosta
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä) Moderni perheateria (vitsi oli omakeksimä)
Nistipata Nistipata
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Tämmönen päivä Tämmönen päivä
Patonkia (ciabatta) leipää Patonkia (ciabatta) leipää
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Silakkapihvejä voissa paistettuna Silakkapihvejä voissa paistettuna
Lohi ja perunat Lohi ja perunat
 926 näyttökertaa, 18 viestiä, 4.17 MB, 1 tiedosto
22.02.2022 07:17:11
[ + 6 | ]

Juuh elikkäs, aamupala

[61947] [tiedosto.jpg] [4.17 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto.jpg

pizza

(167)  · 

kebab

(59)  · 

riisi

(21)  · 

ranskalaiset

(18)  · 

ruoka

(403)
23.02.2022 00:07:54 | 00:08:16
#549571 [+1] Piilota Suosittele

>>549350
>>549460

Aikanaan noin 15 vuotta sitten itse törmäsin tällaiseen ulkomailla fiinissä italialaispaikassa (tosin maa oli Liettua, ei Italia).
Ihmettelin, että mitkäs parit dippikulhot tämän pizzan kanssa tuli ja että ihan oikeastiko tässä aletaan pizzaan kastiketta kaatamaan / pizzaa dippaamaan. Kokeilin ja se oli menoa sitten. Siihen asti olin vain chilikastikkeita jne. pizzaan laittanut.

23.02.2022 08:37:51 | 08:41:41
#549641 [+-] Piilota Suosittele

>>549337
Tuo yksi mesta tekee kaiken rahansa myymällä känni-/krapularuokaa. Ei ole päivällä auki ollenkaan. Ihan fiksu konsepti ja saavat sanottua, että yökuljetuksesta lisämaksua. Mutta noi safkat kyllä tilasin jo ennen viittä, en vaan heti kuvaa postannu.

23.02.2022 09:06:53
#549647 [+1] Piilota Suosittele

>>549641
Hieno konsepti.
Ollaan poikain kanssa myös mietitty miksi ruokakaupat ei myy "krapulapussia"?
Siis valmis kassi, jossa on kaikki mitä darraan tarvitset. Rasvaista mättöä ja pari lonkeroa. 40€
Varmasti menisi kaupaksi vaikka kotiinkuljetuksella.

[ 18 viestiä | ]