Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 125 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Uunisafkaa Uunisafkaa
Päivän safkat Päivän safkat
Nistipata Nistipata
Naku annos Naku annos
Tomb of finlandin ruoka Tomb of finlandin ruoka
Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet) Japanese Katsu Curry (Pork Cutlet)
Kanaa ja muuta paskaa Kanaa ja muuta paskaa
nuudeliresepti nuudeliresepti
Bon apetit Bon apetit
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Kanaa Kanaa
Macaroni Casserole á la Godot Macaroni Casserole á la Godot
Kanapekonipasta pinaatilla Kanapekonipasta pinaatilla
Uuniperunaa ja maggaraa Uuniperunaa ja  maggaraa
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Perunamunakas Perunamunakas
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
iltapalani iltapalani
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Lihalaiva Lihalaiva
Helposti paras tubettaja Helposti paras tubettaja
Kermaperunakebu pizza citystä Kermaperunakebu pizza citystä
 926 näyttökertaa, 18 viestiä, 4.17 MB, 1 tiedosto
22.02.2022 07:17:11
[ + 6 | ]

Juuh elikkäs, aamupala

[61947] [tiedosto.jpg] [4.17 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto.jpg

pizza

(167)  · 

kebab

(59)  · 

riisi

(21)  · 

ranskalaiset

(18)  · 

ruoka

(403)
23.02.2022 00:07:54 | 00:08:16
#549571 [+1] Piilota Suosittele

>>549350
>>549460

Aikanaan noin 15 vuotta sitten itse törmäsin tällaiseen ulkomailla fiinissä italialaispaikassa (tosin maa oli Liettua, ei Italia).
Ihmettelin, että mitkäs parit dippikulhot tämän pizzan kanssa tuli ja että ihan oikeastiko tässä aletaan pizzaan kastiketta kaatamaan / pizzaa dippaamaan. Kokeilin ja se oli menoa sitten. Siihen asti olin vain chilikastikkeita jne. pizzaan laittanut.

23.02.2022 08:37:51 | 08:41:41
#549641 [+-] Piilota Suosittele

>>549337
Tuo yksi mesta tekee kaiken rahansa myymällä känni-/krapularuokaa. Ei ole päivällä auki ollenkaan. Ihan fiksu konsepti ja saavat sanottua, että yökuljetuksesta lisämaksua. Mutta noi safkat kyllä tilasin jo ennen viittä, en vaan heti kuvaa postannu.

23.02.2022 09:06:53
#549647 [+1] Piilota Suosittele

>>549641
Hieno konsepti.
Ollaan poikain kanssa myös mietitty miksi ruokakaupat ei myy "krapulapussia"?
Siis valmis kassi, jossa on kaikki mitä darraan tarvitset. Rasvaista mättöä ja pari lonkeroa. 40€
Varmasti menisi kaupaksi vaikka kotiinkuljetuksella.

[ 18 viestiä | ]