dänkit_setit dänkit_setit
testaan vain testaan vain
Protecin herääminen Protecin herääminen
scorchio! scorchio!
Eva Longoria ilmeilee Eva Longoria ilmeilee
Larppaava punapää Larppaava punapää
Toimistolla sattuu ja tapahtuu (Julia Gunthel) Toimistolla sattuu ja tapahtuu (Julia Gunthel)
aavikkosammakko aavikkosammakko
>peräporapura :D >peräporapura :D
Deus vult Deus vult
Italyball Italyball
suojelija suojelija
Hudy Jopps Hudy Jopps
Clintonin virallinen twiitti Clintonin virallinen twiitti
No legacy allowed No legacy allowed
Isoveli :3 Isoveli :3
Julie Newmar Catwoman 1966 Julie Newmar Catwoman 1966
Ninja Re Bang Bang Ninja Re Bang Bang
pot pot pot pot pot pot
vakavaa liiketoimintaa vakavaa liiketoimintaa
Kun on aika lähteä duuniin Kun on aika lähteä duuniin
Kaikki anime pähkinänkuoressa Kaikki anime pähkinänkuoressa
oh dan oh dan
Hotline Mämmi Hotline Mämmi
 929 näyttökertaa, 18 viestiä, 4.17 MB, 1 tiedosto
22.02.2022 07:17:11
[ + 6 | ]

Juuh elikkäs, aamupala

[61947] [tiedosto.jpg] [4.17 MB] [3000x4000] [] []
tiedosto.jpg

pizza

(167)  · 

kebab

(59)  · 

riisi

(21)  · 

ranskalaiset

(18)  · 

ruoka

(404)
23.02.2022 00:07:54 | 00:08:16
#549571 [+1] Piilota Suosittele

>>549350
>>549460

Aikanaan noin 15 vuotta sitten itse törmäsin tällaiseen ulkomailla fiinissä italialaispaikassa (tosin maa oli Liettua, ei Italia).
Ihmettelin, että mitkäs parit dippikulhot tämän pizzan kanssa tuli ja että ihan oikeastiko tässä aletaan pizzaan kastiketta kaatamaan / pizzaa dippaamaan. Kokeilin ja se oli menoa sitten. Siihen asti olin vain chilikastikkeita jne. pizzaan laittanut.

23.02.2022 08:37:51 | 08:41:41
#549641 [+-] Piilota Suosittele

>>549337
Tuo yksi mesta tekee kaiken rahansa myymällä känni-/krapularuokaa. Ei ole päivällä auki ollenkaan. Ihan fiksu konsepti ja saavat sanottua, että yökuljetuksesta lisämaksua. Mutta noi safkat kyllä tilasin jo ennen viittä, en vaan heti kuvaa postannu.

23.02.2022 09:06:53
#549647 [+1] Piilota Suosittele

>>549641
Hieno konsepti.
Ollaan poikain kanssa myös mietitty miksi ruokakaupat ei myy "krapulapussia"?
Siis valmis kassi, jossa on kaikki mitä darraan tarvitset. Rasvaista mättöä ja pari lonkeroa. 40€
Varmasti menisi kaupaksi vaikka kotiinkuljetuksella.

[ 18 viestiä | ]