Onneksi ratkaisusi käyttää pakastetta tuskin herätti mitään suuria tunteita ;3 "Nää yhdet on ihan ok, mutta en ehkä söisi... noihin toisiin en halua edes sekaantua" >:3
[
10 viestiä
|
]
⭰
Krapulamättöhaaste
Tomaatti-chorizo-papukeitto
apuja kaipaavat
Master Chef Luolasto
Liha, kana ja jättikatkarapu
Kinkkuananasoliivimetukkapistsa
Mökkireissu
>börde spargel :D
taisin syödä liikaa <:3
mässyt
Dodii
syöminen
näläinen artisti :3
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Itänaapurin parhaimmistoa
Tyypillinen vegaani
Hehe
Sponsored by Riku Rikas
Ateria
Dance like a kirsikkatomaatti, sting like a haarukka