Yle propagandaa taas 8. Yle propagandaa taas 8.
Hitlerillä oli paljon kavereita. Sulla ei oo yhtään. Hitlerillä oli paljon kavereita. Sulla ei oo yhtään.
pienet on bikinit pienet on bikinit
Nykymenoa. Nykymenoa.
vegaani vegaani
Parempi ihminen.. Parempi ihminen..
niin halpaa että tekee kiljua mieli!!! niin halpaa että tekee kiljua mieli!!!
allahu akbar allahu akbar
White Power! White Power!
perseen pula perseen pula
Reissumies Reissumies
Se kuuluisa perspillu on löytynyt Se kuuluisa perspillu on löytynyt
Saksalaisia reissumiehiä Saksalaisia reissumiehiä
Ilmastoprinsessa 🤣 Ilmastoprinsessa 🤣
Niilostaja22 Niilostaja22
Natsit huijas näitä kaikkia ja valehteli että Saksa on Saksa Natsit huijas näitä kaikkia ja valehteli että Saksa on Saksa
Vaihtoehtoja Vaihtoehtoja
Ilmastoasiaa. Ilmastoasiaa.
seitsemäs ulottovuus seitsemäs ulottovuus
maito loppu maito loppu
bike fail bike fail
Hesarin propagandaa osa 2. Hesarin propagandaa osa 2.
sammunut terroristi sammunut terroristi
Britti fasisti Sir Oswald Mosley oli erittäin hieno mies myös Britti fasisti Sir Oswald Mosley oli erittäin hieno mies myös
 863 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.81 MB, 1 tiedosto, 17.02.2022 19:41:12
[ + 2 | ]

Ruoka avun saalis 17.02.

[61798] [20220217_181837.jpg] [1.81 MB] [2560x1440] [] []
20220217_181837.jpg

ruoka

(404)  · 

apu

(365)  · 

vitun

(33)  · 

köyhät

(10)
17.02.2022 19:44:41
#548009 [+-] Piilota Suosittele

Kilo perunaa, pussi raitajuuria, 2 parsakaalia, 2 rasiaa sieniä, salaattia, kasvispihvejä, 3 pomeloa, nauris, appelsiini, 2 paprikaa, tankoparsaa, lohen sushifilee, possupaisti pala, rasia coleslawia, mustaa slerbaa, pussi suolasia leivoksia, litra maitoa, täytetty patonki, tortilloja ja iso rasia kanakeittoa kuvan ulkopuolella. 8€ kannatusmaksulla.

17.02.2022 20:35:52
#548014 [+2] Piilota Suosittele

Tuliskohan syötyä enemmän kasviksia jos kävisi tuolla. Nykyisin jää aina ostamatta, kun on niin vitullisen kallista kaloreihin nähden. t. sami

17.02.2022 20:39:35
#548015 [+1] Piilota Suosittele

>>548010 äänestää vaan kokoomusta niin varmaan toteutuukin. Koskee toki vain kantasuomalaisia köyhiä, irakilaisille kantaisi laukut vaikka Petturi Orvo henkilökohtaisesti.

17.02.2022 22:15:27
#548036 [+-] Piilota Suosittele

Siinä on muuten laadukkaammat eväät ku mulla ollu vuosiin. Yleensä vaan nakkia tai joskus harvemmin kanankoipia ja jotain lihaan verrattavaa.

18.02.2022 05:21:27
#548105 [+-] Piilota Suosittele

>>548010
Tuttu joskus sanoi, että keskiarvo lakkaa aikanaan muuttumasta, jos joka viikko lahdataan varakkain ja köyhin, mutta keskimääräinen elintaso kasvaisi nopeasti.

[ 7 viestiä | ]