Kit Kat Kit Kat
Omaa leffaa katsomassa Omaa leffaa katsomassa
Tuvun, Huvun ja Luvun talvileikit (Hupsu, la 25.9.2010) Tuvun, Huvun ja Luvun talvileikit (Hupsu, la 25.9.2010)
Oodi NN:lle Oodi NN:lle
Midäs däällä dabahduu? *hmmph* Midäs däällä dabahduu? *hmmph*
Fails Fails
aitoa menoa aitoa menoa
Suden Kohtalo Suden Kohtalo
back to the star wars back to the star wars
Hmmmm.... Hmmmm....
Nirvana Nirvana
Kiinteistönvälittäjä Kiinteistönvälittäjä
Peliparodia - F.E.A.R. [2005] Peliparodia - F.E.A.R. [2005]
Ikuinen onnellisuus. Ikuinen onnellisuus.
Meth Meth
Osittain totta. Osittain totta.
Jipii wahuu sivuttain uiminen on kivaa Jipii wahuu sivuttain uiminen on kivaa
Hysteerinen ämmä sarjii Hysteerinen ämmä sarjii
Kissat köllöttelee Kissat köllöttelee
Niin maukaksea kipsua :3 Niin maukaksea kipsua :3
Nam nam! Nam nam!
Hiirenmetsästäjän vartalo? Hiirenmetsästäjän vartalo?
Piti selfie lähettää ( ͡° ͜ʖ ͡°) Piti selfie lähettää ( ͡° ͜ʖ ͡°)
2d>3d 2d>3d
 657 näyttökertaa, 19 viestiä, 0.27 MB, 1 tiedosto, 22.06.2024 22:23:12
[ + 2 | ]

Juhannusmättöjä

[71404] [tiedosto.jpg] [0.27 MB] [1942x1071] [] []
tiedosto.jpg

ruoka

(404)  · 

juhannus

(36)  · 

lautanen

(31)  · 

jutuja

22.06.2024 22:24:33
#629558 [+-] Piilota Suosittele

Munaa, kanaa, ja mustapippuri grillisalaattia. Kanat on pyöritelty texas pete kastikkeessa paistamisen yhteydessä. Oli ihan 5/5

24.06.2024 17:41:35
#629915 [+-] Piilota Suosittele

>>629903
Vielä pienemmässä ei ole järkeä, ellet käytä 4-paikkasta lettupannua. Se voi ehkä riittää 1-munan pannuksi, mutta toi 13cm on täydellinen kahdelle munalle. Ja jos leivänväliin, niin helposti puisella voiveitsellä puolitat sen munapihvin. Sit saat kerrallla kahdelle leivälle munaa.

Munaa tarviit kuitski ;)

24.06.2024 20:51:05
#629948 [+-] Piilota Suosittele

>>629915
EN >=(

Ei mahu, ja oisko toi just jotain 13cm halkasijaltaan millä saa YHEN munan keitettyä. Se menee aika nopeasti kun tein niitä mitä tännekin postasin. Reissu'henkilö on vähän pienempi, mutta siihen se menee hyvin.

Mä haluan nähdä ku puolitat 2 kananmunan letun keskeltä saatanan Ressuhomo :D

24.06.2024 21:03:57
#629955 [+-] Piilota Suosittele

>>629953
That's pretty thin ice you're walking on nigga, you can't cut that slim into a two even slimmer idiot!! >=(

Ja tiedän tasantarkkaan mitä tarkoitat :D

[ 19 viestiä | ]