Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 130 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
Herkkujen herkku Herkkujen herkku
Niin hyveä kasvis keittoa Niin hyveä kasvis keittoa
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
Päivän lautanen Päivän lautanen
Ruokajaon saalis 2.4.2022 Ruokajaon saalis 2.4.2022
Kanachili "I <3 U" Kanachili "I <3 U"
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Naguligeitto Naguligeitto
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks... Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ainaki toistaseks...
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
Kenway päätti mitä syön Kenway päätti mitä syön
Kaalepata (ei se manne) Kaalepata (ei se manne)
Gurmeeta Gurmeeta
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
Iha vitu jepa Iha vitu jepa
Päivän safkat Päivän safkat
tuunattu lihamureke tuunattu lihamureke
iltapalani iltapalani
Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
 671 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.33 MB, 1 tiedosto
15.01.2025 21:40:49
[ + 1 | ]

KanaWokKaiserTomaKurke

[76992] [0.jpg] [0.33 MB] [1861x1046] [] []
0.jpg

ruoka

(404)  · 

mättö

(67)  · 

annos

(10)  · 

huippukokki

(7)  · 

master chef

(8)  · 

parempi ku mutsis

15.01.2025 21:45:48 | 22:08:11
#673413 [+-] Piilota Suosittele

@kenway
@antimateria
@setämies
@masennustaja
@valupertti
@tuhnu
@likasanko
@tomb-stone
@yoker
@Frensesia

Sellanen 350g kanaa hunajas fileinä paketi pannulle, purista puolikas sitruuna päälle, samalla 1 sipuli ja 3 valkosipaleen kynttä pilkottuna messiin. Anna kanan paistua ja sipulin ruskistuu ettei jää raa'aksi, sitten loput jalopeno purkista päälle, sekottele, sit thai wok taikka se coopin malya wok vihanneksia (vähän yli puol pussia) päälle ja sit emmental juustoa pikkusen päälle joo. Sit leikellään tomate ja kurke ja sitte roiskastaan niinku homo pari lusikallista kaiser salaattia kylkeen. Päällä on santa marian jalopeno & lime kastiketta

16.01.2025 01:19:18
#673487 [+-] Piilota Suosittele

Toi on parempi ku mun, kasviksia ja lihaa yritän syödä jossa liha ja lihan rasva se tärkein kun treenaan taas, mutta leipää menee. Ei pitäisi mennä leipää yhtään kun juon kaljaa.

Kaikenkaikkiaan

[ 16 viestiä | ]