Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Kermaperunakebu Kermaperunakebu
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
Pihvinaama Pihvinaama
Päiväyßafkaa Päiväyßafkaa
Evästä Evästä
Ruokea taas Ruokea taas
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Ruokea Ruokea
Rullakebab Rullakebab
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Hauskat annokset Hauskat annokset
Nistipata Nistipata
Jämäsörsseli Jämäsörsseli
Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi Vuohen luita lihalla ja naudan jauhelihapihvi
Kanasoossia ja pottuja Kanasoossia ja pottuja
HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla HK Härkäruukkua sienillä ja perunalla
Master Chef Luolasto Master Chef Luolasto
Risteilymätöt Risteilymätöt
Vegaaniburgeri Vegaaniburgeri
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja) Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
 744 näyttökertaa, 7 viestiä, 6.28 MB, 3 tiedostoa
12.02.2025 02:57:04
[ + 0 | ]

Eväsleivät

[77944] [20250212_015149.jpg] [2.08 MB] [2322x4128] [] []
20250212_015149.jpg
[77943] [20250212_015431.jpg] [2.05 MB] [2322x4128] [] []
20250212_015431.jpg
[77942] [20250212_015548.jpg] [2.16 MB] [2322x4128] [] []
20250212_015548.jpg

leipä

(65)  · 

makkra

 · 

paistettu

(6)  · 

vihreät uuniin

(9)
12.02.2025 16:33:25
#680030 [+-] Piilota Suosittele

Jos laitat makkaraa ni leikkaa se pituussuunnassa soiroiks. Pysyy paremmin leivän sisällä. Nyt toi näyttää aika haasteelta syödä ette sulta yks nakkimakkara putoo haukun jälkeen pois. Mut kyl tollasilla leivillä jaksaa yhen työpäivän

12.02.2025 17:30:07
#680040 [+-] Piilota Suosittele

>>680030
kyl tollasilla leivillä jaksaa yhen työpäivän

Riippuu työpäivästä. On sitä pärjätty 12 oluellakin (+8 olutta ja pohjat ennen töpäivää yöllä), mutta vain koska yleensä ryypätessä ei voi syödä.

Syönti vain iltapäivisin/iltaisin/nukkumaanmennessä ja silloin paljon, niin on pärjätty vuosia (muttei pärjätä enää).

13.02.2025 04:35:33
#680123 [+-] Piilota Suosittele

>>680093
Tumpin maksahan se siinä on. On sen verran punerrusta ja paisumusta, että ei sitä voi miksikään muuksi enää erehtyä kuvittelemaan. Aijai, mutta kyllä niitä onneksi saadaan tsairaaloista uusiakin tätä nykyä. Heehehe.

[ 7 viestiä | ]