Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 132 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Grilli Grilli
Kinkkupastaa Kinkkupastaa
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
Elikkäs tuli burrito Elikkäs tuli burrito
Ruoka avun saalis Ruoka avun saalis
Läskisoosia Läskisoosia
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
Liekkilohta Liekkilohta
Kuun loppu Kuun loppu
Lihabul kastike Lihabul kastike
Läskeilyä Läskeilyä
Lopputulos 👌 Lopputulos 👌
Pihvi Pihvi
Kokki kolmoset Kokki kolmoset
Eikun syömään! Eikun syömään!
Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella Maksapihvit puikilaperunoilla ja kermaisella viinikastokkeella
Hauskat annokset Hauskat annokset
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
Pihvipäivä Pihvipäivä
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Homopata. Homopata.
Pekonihampurilainen Pekonihampurilainen
Palapaistia Palapaistia
 681 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.57 MB, 3 tiedostoa, 09.09.2024 20:28:07
[ + 1 | ]

Master Chef illallinen

[73174] [saf01.jpg] [0.58 MB] [2519x1210] [] []
saf01.jpg
[73173] [saf02.jpg] [0.93 MB] [2560x1440] [] []
saf02.jpg
[73172] [saf03.jpg] [0.05 MB] [463x516] [] []
saf03.jpg

kulttuuri

(32)  · 

kulinääri

 · 

micheli

 · 

4 tähteä

 · 

huippukokki

(7)  · 

matoruoka

09.09.2024 20:59:07
#646442 [+-] Piilota Suosittele

>>646441
Oli, ei tullu ihan sellasta mitä ajattelin, mutta hyvää mättöä. Tavoite oli tehdä muutenkin iso kattila safkaa jota voi taas pakata eväsrasioihin töihin.

09.09.2024 23:05:07
#646477 [+-] Piilota Suosittele

Täytyy sanoa, että mielenkiintoinen aineslista, mutta varmaan ihan hyvää. Miten se tulikin nälkä taas. Vastahan mää eilen söin.

10.09.2024 17:18:13 | 17:19:46
#646551 [+-] Piilota Suosittele

>>646533
450g kanaa?

Ja ota huomioon ettei toi ole ainoa ruoka. Mä otan tota töihin, kylkeen viipaloin tomaattia ja kurkkua sekä saatan ehkä leivän kaveriks ottaa jos raskas päivä töissä. Ei tota siis vedetä pelkästään lautasellista

Mut on siinä pastaa joo, sitä en kiellä

[ 7 viestiä | ]