Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

3kg Makaroonimössöhaaste 3kg Makaroonimössöhaaste
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
Paras idea sitten paskapaperin Paras idea sitten paskapaperin
Juuh elikkäs, aamupala Juuh elikkäs, aamupala
Lihamakkara Lihamakkara
Aspendosin ransukebu Aspendosin ransukebu
kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä kebab perunamuusilla ja paska pökäleellä
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa Tuleva ananaspekonikanttarellioliivipistsa
Ruokea suatana Ruokea suatana
Päivän safkat Päivän safkat
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Tomaatti-chorizo-papukeitto Tomaatti-chorizo-papukeitto
Lohea, kermaperunoita ja parsaa Lohea, kermaperunoita ja parsaa
Pizzaa Pizzaa
millonkaha mää opin millonkaha mää opin
Master Chef illallinen Master Chef illallinen
Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia Kinkku pekoni valkosipuli ja pikku pala salamia
Päivän safkat Päivän safkat
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
sosig sosig
 908 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa
02.04.2022 13:48:24
[ + 6 | ]
👑 Plussatuin 02.04.2022.

Nakuankan pyynnöstä

[63296] [tiedosto_1.jpg] [0.16 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_1.jpg
[63295] [tiedosto_2.jpg] [0.14 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_2.jpg

02.04.2022 14:55:16
#560242 [+-] Piilota Suosittele

>>560220
Noniin saatana! Missä voikukka? D:

Anyways, noissa grilleissä mulla on ittellä ollu samanlainen. Butaani ei tykkää kylmästä se on sille nirso. Mietin miten voi kaasu loppua ku just vaihdoin? Tupakan verran pidin pulloa takin alla niin heti rupes taas ritisemään grilli.

02.04.2022 14:56:33
#560243 [+-] Piilota Suosittele

>>560220

Paljonko tuo kuluttaa sähköä? Mietin, että vaihtoehtoinen tapa grillata piknikillä olisi tunkea paneelit ja mun varavirta. Ja ei muuta ku grilklaamaan.

Oma varavirtalähteen invertteri antaa 350W. Jos on tuon yli, niin ei toimi.

[ 6 viestiä | ]