Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 126 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Paahdettua kanaa uunista osa 2 Paahdettua kanaa uunista osa 2
Bon apetit Bon apetit
Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä Tää vitun ruokapostailu huomiohuoraus on ihan perseestä
Lihalaiva Lihalaiva
Uunikana ja perunat Uunikana ja perunat
Homopata. Homopata.
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä Juuh elikkäs, weeaboo mykyjä
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Hyvät setit Hyvät setit
Läskeilyä Läskeilyä
hämBööga hämBööga
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
pizza pizza
Kanaffile spydöriä Kanaffile spydöriä
Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka Juuh elikkäs. Makaroonilaatikkopiirakka
Makamös Makamös
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Kebua taas Kebua taas
Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Kanahampurilainen munalla Kanahampurilainen munalla
 908 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa
02.04.2022 13:48:24
[ + 6 | ]
👑 Plussatuin 02.04.2022.

Nakuankan pyynnöstä

[63296] [tiedosto_1.jpg] [0.16 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_1.jpg
[63295] [tiedosto_2.jpg] [0.14 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_2.jpg

02.04.2022 14:55:16
#560242 [+-] Piilota Suosittele

>>560220
Noniin saatana! Missä voikukka? D:

Anyways, noissa grilleissä mulla on ittellä ollu samanlainen. Butaani ei tykkää kylmästä se on sille nirso. Mietin miten voi kaasu loppua ku just vaihdoin? Tupakan verran pidin pulloa takin alla niin heti rupes taas ritisemään grilli.

02.04.2022 14:56:33
#560243 [+-] Piilota Suosittele

>>560220

Paljonko tuo kuluttaa sähköä? Mietin, että vaihtoehtoinen tapa grillata piknikillä olisi tunkea paneelit ja mun varavirta. Ja ei muuta ku grilklaamaan.

Oma varavirtalähteen invertteri antaa 350W. Jos on tuon yli, niin ei toimi.

[ 6 viestiä | ]