Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Ruoke ploki Ruoke ploki
Araratin ransu kebu Araratin ransu kebu
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Bitch'n good! Bitch'n good!
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Tonnikalajuusto munakas Tonnikalajuusto munakas
Päivän safkat Päivän safkat
Ramsay Ramsay
Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa Vapuksi tummaa appelsiinisimaa ja tavallista simaa
Mitäs tänään syötäisiin? Mitäs tänään syötäisiin?
lisää ruokakuvia lisää ruokakuvia
pojan täyttö pojan täyttö
Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa. Tällästä jauhe liha soppaa tällä kertaa.
Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja) Arianan juustomakaroni (esikoululaisen kokkikirja)
papu-kananmuna pizza papu-kananmuna pizza
Tuore salsa ja tacolauantai Tuore salsa ja tacolauantai
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Elikkäs huomenta Elikkäs huomenta
Känni spaghetti Känni spaghetti
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Menkää itteenne ituhippi huutelijat Menkää itteenne ituhippi huutelijat
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
 957 näyttökertaa, 12 viestiä, 2.56 MB, 1 tiedosto
21.08.2020 07:23:28
[ + 11 - | ]

Elikkäs huomenta

[46740] [tiedosto.jpg] [2.56 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto.jpg

munakas

(11)  · 

muna

(135)  · 

ruoka

(404)  · 

aamiainen

(8)
22.08.2020 01:49:21
#377526 [+-] Piilota Suosittele

Munakkaan sisällä lisää safkaa. Miksei? Mut sehän hajoo käsiin jos sen syö ku rullakebabin tai enemminki tacon?

22.08.2020 19:15:45
#377774 [+-] Piilota Suosittele

>>376969
Herkkusientä pitää olla kun niitä kesällä vielä ihan irtotavarana saa ja hyvän kokosena. Kevät sipuli on kanssa kausitavaraa mitä pitää olla. Korianteria ei nyt tällä kertaa ollu kun rusakot ne saatana ehtisyömään jokin aika sitten.

22.08.2020 19:20:04
#377776 [+-] Piilota Suosittele

>>377526
Kun homma alkaa oleen sen verran kiinteä ettei saa enään kaavittua reunoilta keskelle ja valutettua muodostuneeseen reikään päältä munaa niin lyödään päälle juustoa ja setit sen päälle. Muna on vielä jonkin verran pehmeää ja sulava juusto tarraa särpimiin niin, että paketti pysyy kasassa.

[ 12 viestiä | ]