corporate bullshit corporate bullshit
Noita ja sketsi Noita ja sketsi
Ihana nainen Ihana nainen
Tulen houkutus Tulen houkutus
Ihana mies Ihana mies
Perjantai reivit Perjantai reivit
Uudet pöksyt Uudet pöksyt
Ihana nainen Ihana nainen
Nykyaikainen Ken Nykyaikainen Ken
veenukseen veenukseen
Terveet jalat Terveet jalat
Suihkulähde Suihkulähde
Erilainen uima-allas Erilainen uima-allas
Luolaston pojille turpaan Luolaston pojille turpaan
Kauppias Pulli Kauppias Pulli
Työtön Työtön
Kakkaa Kakkaa
Maailman suurin vihollinen Maailman suurin vihollinen
hullu duuni hullu duuni
Amazing Race Amazing Race
USAn meininkiä USAn meininkiä
Ihana nainen Ihana nainen
Kela sekä kortti Kela sekä kortti
Norski, Psyyke ja Rapunaama Juhannuksena Norski, Psyyke ja Rapunaama Juhannuksena
 918 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.3 MB, 2 tiedostoa, 02.04.2022 13:48:24
[ + 6 | ]
👑 Plussatuin 02.04.2022.

Nakuankan pyynnöstä

[63296] [tiedosto_1.jpg] [0.16 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_1.jpg
[63295] [tiedosto_2.jpg] [0.14 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto_2.jpg

02.04.2022 14:55:16
#560242 [+-] Piilota Suosittele

>>560220
Noniin saatana! Missä voikukka? D:

Anyways, noissa grilleissä mulla on ittellä ollu samanlainen. Butaani ei tykkää kylmästä se on sille nirso. Mietin miten voi kaasu loppua ku just vaihdoin? Tupakan verran pidin pulloa takin alla niin heti rupes taas ritisemään grilli.

02.04.2022 14:56:33
#560243 [+-] Piilota Suosittele

>>560220

Paljonko tuo kuluttaa sähköä? Mietin, että vaihtoehtoinen tapa grillata piknikillä olisi tunkea paneelit ja mun varavirta. Ja ei muuta ku grilklaamaan.

Oma varavirtalähteen invertteri antaa 350W. Jos on tuon yli, niin ei toimi.

[ 6 viestiä | ]