Gondola telttailee Gondola telttailee
virgin prophet vs Chad Messiah virgin prophet vs Chad Messiah
Makamös Makamös
Klassikko: Hämyrit aineissa Klassikko: Hämyrit aineissa
Are you serious? Are you serious?
Matkalla puluparan disseihin ♥ Matkalla puluparan disseihin ♥
Vittujen elämä. Vittujen elämä.
Muskeli mimmi Muskeli mimmi
Isänmaan spurdo Isänmaan spurdo
jesilmero jesilmero
Agu Angga vetää tulokkaita turpaan Agu Angga vetää tulokkaita turpaan
Paska-kooste Paska-kooste
Bond Bond
Hauva-vauva Hauva-vauva
Suvac säde Suvac säde
Laihialainen huorissa Laihialainen huorissa
Woof Woof
kansallissankari kansallissankari
Jaahas Jaahas
Nämä todisteet ei todista mitään Nämä todisteet ei todista mitään
Virgin vs. Chad Virgin vs. Chad
Voihan sexhibition minkä teki Voihan sexhibition minkä teki
Hermanni Hermanni
viesti tulevaisuudesta viesti tulevaisuudesta
 762 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 28.03.2024 16:28:19
[ + 2 - | ]

rilli ku rilli, ny rillataa!

[69272] [tiedosto.jpg] [0.19 MB] [900x626] [] []
tiedosto.jpg

timo

(10)  · 

jutila

 · 

grilli

(68)  · 

ryssä

(247)  · 

ruumis

(22)  · 

hiillos

 · 

makkara

(95)
29.03.2024 00:17:31
#610109 [+-] Piilota Suosittele

>>610007
Pahinta oli kebab ranskalaisilla ja salaatilla pitkästä aikaa, joista ranskalaisia en syönyt samasta syystä kun en söisi venäläisiä.

Kuinkakohan hyvin Venäläinen Metvursti myy nykyään >=)

10.08.2024 15:22:44
#640684 [+-] Piilota Suosittele

>>610007
Hatsapuri? Se Haapasalon georgialainen leipä jossa on vitusti juustoa? En oo maistanu, mutta monet sanonu että se juusto tekee tavallaan koko olemuksen. Eli ota leipää, voitele ja nakkaa suosikkijuustoo päälle thats it. Onhan se haapasalon leipä hyvää joo, mutta ite jätin ostamatta kun se oli hyvinkääl myymäs. Hintalappu oli liian korkea suhtees annoskokoon

10.08.2024 15:23:54
#640685 [+-] Piilota Suosittele

>>610109
Venäläinen meetwursti on ihan hyvää, sillä ei ole mitään tekemistä venäjän kanssa. Atria vai ketä sitä tekikään saa kaikki tuotot, vain resepti on ryssän muutwurstin mukaan (tai olevinaan, oikeasti niiden lihatuotteet on aika paskaa)

[ 9 viestiä | ]