Nuuskiksen talviretkien lämmöt Nuuskiksen talviretkien lämmöt
kommentint kommentint
Vaaliehdokas homoavioliitoista Vaaliehdokas homoavioliitoista
Feminismi on hienoa Feminismi on hienoa
Puukkolaulu Puukkolaulu
kissa vai hiiri :3 kissa vai hiiri :3
maaginen tuoksu maaginen tuoksu
Batman Batman
Da Da
Jeesus Rakastaa Jeesus Rakastaa
C. Babbers C. Babbers
Kihara kissa Kihara kissa
Ilmaa hanuriin Ilmaa hanuriin
Damn! Those bones Damn! Those bones
homottaa homottaa
jalgaballea :3 jalgaballea :3
Globalismiryys Globalismiryys
AH SINNE MENI AH SINNE MENI
Olet mitä syöt Olet mitä syöt
Hyi vitun vittu Hyi vitun vittu
Hyllymbvyör?? Hyllymbvyör??
Naurat, hävisit Naurat, hävisit
Syö pitsasi Syö pitsasi
Itsekontrolli Itsekontrolli
 623 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 10.07.2024 17:55:01
[ + 3 | ]

Ihana grilli

[71726] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto.jpg

pihvi

(72)  · 

grilli

(68)
10.07.2024 19:21:41 | 19:21:58
#633558 [+-] Piilota Suosittele

Porsaanfilettä ja nakkeja oli hetki sitten grillissä. Tulivat jo syödyksikin.

Alkukesästä tuli hommattua Weberin kaasugrilli ja aiempi sai noin 10 vuoden jälkeen siirtyä metalliromuksi.

Edellisen Citymarket-Grillin ja Weberin suurimmat erot ovat, että Weber lämpiää todella nopeasti, ruoka valmistuu sillä nopeammin ja sen saa tarvittaessa paljon kuumemmaksi. Lisäksi sen päälle laittaminen on paljon kätevämpää, kun ei tarvitse naksupaukutella Piezo-sytyttimellä niin että kaikki 100 metrin säteellä tietävät, että grilliä paukutellaan päälle (tai vaihtoehtoisesti sytkällä sytyttää sitä ja poistaa käsikarvoja samalla).

Toki edelleen pohdituttaa, olisiko Napoleon ollut huonompi vai parempi...

[ 6 viestiä | ]