Pelasti börhkamunsa Pelasti börhkamunsa
Stam1na - Muistipalapeli Stam1na - Muistipalapeli
Ultimate glitching championship Ultimate glitching championship
Stillness in Motion Stillness in Motion
Bärisee :3 Bärisee :3
. . . . . .
ei!! se on minun häntä ja,, murinaa ei!! se on minun häntä ja,, murinaa
Hiljaa saatana Hiljaa saatana
nuuskaa nuuskaa
Haave ammatti Haave ammatti
Hehe Hehe
punavihreä käsikirja punavihreä käsikirja
Psyyke Psyyke
Kissakuvia Kissakuvia
Fingerpori Fingerpori
Kissa tikkaissa Kissa tikkaissa
Mielenosoitus persuja vastaan. Mielenosoitus persuja vastaan.
Funkytown (cover) Funkytown (cover)
tissit tissit
Cabal herättelemässä frankensteinia Cabal herättelemässä frankensteinia
Niilo22 polkupyöränhuoltaja Niilo22 polkupyöränhuoltaja
Kenkiä Kenkiä
cyberpunk in a nutshell cyberpunk in a nutshell
Catboykami Catboykami
 623 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 10.07.2024 17:55:01
[ + 3 | ]

Ihana grilli

[71726] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [1600x1200] [] []
tiedosto.jpg

pihvi

(72)  · 

grilli

(68)
10.07.2024 19:21:41 | 19:21:58
#633558 [+-] Piilota Suosittele

Porsaanfilettä ja nakkeja oli hetki sitten grillissä. Tulivat jo syödyksikin.

Alkukesästä tuli hommattua Weberin kaasugrilli ja aiempi sai noin 10 vuoden jälkeen siirtyä metalliromuksi.

Edellisen Citymarket-Grillin ja Weberin suurimmat erot ovat, että Weber lämpiää todella nopeasti, ruoka valmistuu sillä nopeammin ja sen saa tarvittaessa paljon kuumemmaksi. Lisäksi sen päälle laittaminen on paljon kätevämpää, kun ei tarvitse naksupaukutella Piezo-sytyttimellä niin että kaikki 100 metrin säteellä tietävät, että grilliä paukutellaan päälle (tai vaihtoehtoisesti sytkällä sytyttää sitä ja poistaa käsikarvoja samalla).

Toki edelleen pohdituttaa, olisiko Napoleon ollut huonompi vai parempi...

[ 6 viestiä | ]