Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 134 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Ruoka avun saalis 2 Ruoka avun saalis 2
Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla Pihvi (ei se Mr) porisee pannulla
Läskeilyä Läskeilyä
Lihapullat muusilla Lihapullat muusilla
Tein lihakeiton Tein lihakeiton
Karjalanpaisti Karjalanpaisti
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
välipala välipala
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Läskeilyä Läskeilyä
Bon apetit Bon apetit
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Herkkutattihillo Herkkutattihillo
Nistipata Nistipata
Pizzaperjantai Pizzaperjantai
omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋 omatekoista pitsua ja kokista omnom 😋
Elikkäs Villen puri Elikkäs Villen puri
Koukussa Koukussa
Nam nam! Nam nam!
Valupertin kunniaksi Valupertin kunniaksi
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
 737 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto
07.06.2025 14:56:14
[ + 1 | ]

Lihamakkara

[81134] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [512x640] [] []
tiedosto.jpg

jauheliha

(16)  · 

burgerliha

 · 

koiranmakkara

 · 

hyi vittu

(9)  · 

snellman

 · 

nakuankka kokkaa

 · 

herkkudish

07.06.2025 17:39:28 | 17:39:59
#701710 [+3] Piilota Suosittele

koiranmakkara

Onks toi siis tehty burgerista, eli laitettu vähän pullaa, tomaattia, majoneesia, ketsuppia, juustoa ja salaattia myllyyn pikkuruisen lihanokareen kanssa.

Kilohinta vois olla 0,20€.

07.06.2025 19:30:35
#701723 [+-] Piilota Suosittele

Paljo tuossa on tavaraa, että onko kilohinta ihan ryöstöä mausteista,
vai meneekö lähellekkään tavan sikanautaa?

09.06.2025 00:28:51 | 00:30:52
#701894 [+-] Piilota Suosittele

>>701893
>>701723
Ainekset

Suomalainen naudanliha.


Tehkääs nopea päässälasku. Mikäli toi pötkö on 650g niin miten sen hinta on 7,59e ? Jauhelihapulan takia naudan jauheliha on siinä 5 euroa / 400g sekä sika-nauta pirkka halvin on yleensä siinä 3,5e -> 4e välimaastossa. Mä en näe tota minään muuna kuin tiivistettyä teurasjätteenä johon on lätkästy mausteita peittämään paskan makua.

Toki en oo tota koskaan maistanut, enkä tiedä yhtään mimmosta matskua toi on mut ainakaan kilohinta ei mua imartele. Vissiin toi 20% rasvapitoisuus on paras asia koko pötkössä

09.06.2025 20:44:36
#701993 [+-] Piilota Suosittele

>>701894 Täälläkin halvin kotimaista 400g sikanauta sen 2.90e
Eli sitä pidän lähtökohtana, että onko jokin kallista vai halpaa.

Lidlistä sai viellä tovi sitten 1.70e noita 300g paketteja, joissa kilohinta
silti parempi kuin isommassa koossa, mikä ei oikein käy järkeen.
Nyt nekin on 2e Mutta edelleen kilohinta parhaimmasta päästä.

09.06.2025 20:48:22 | 20:49:11
#701997 [+-] Piilota Suosittele

>>701993
Siis ota huomioon että tuo makkarapötkö väittää, että se on juurikin naudanlihaa. Ei sika-nautaa, ei nauta-sikaa. Siksi tuo lasku

e:
no joo, ehkä sika-naudan hinnan annoin yläkanttiin mut kuiteski

09.06.2025 20:54:45 | 20:55:28
#702000 [+-] Piilota Suosittele

>>701993
Lidlistä sai viellä tovi sitten 1.70e noita 300g paketteja, joissa kilohinta silti parempi kuin isommassa koossa


Vois kai olla "tarjouksessa" mikäli pienissä paketeissa on hetkellisesti ylitarjontaa? Suomalaiset perheet ostaa paljon isompia paketteja sekä muutenkin vissiin 400g suosituin? Toki oon nähny lidlissä myös 250g paketteja myynnis, mut sit ne katos yht äkkiä? 300g löyty. Kai ne sit palautaa lisää pikkupakettei jos jossain keskusvarastolla alkaa pakastimet täyttymään ja tavaraa pitää saada kauppoihin?

Vaihtoehto 2;
Tai sit se joka hinnoitteli tuotteen on spede

09.06.2025 22:04:36
#702025 [+-] Piilota Suosittele

>>702000 Ei osaa sanoa.
Ostan yleensä halvinta kilohintaa useamman paketin, että saa makrylliin
proteinia ja tortillojen väliin muutakin kuin kielen.

09.06.2025 23:53:30 | 23:55:06
#702031 [+-] Piilota Suosittele

>>702025
Hyvin harvoin näen nautaa alle 5e/400g ellei kyseessä ole erilinen tarjous tai punalappu. Samoin kattelin kaupassa että vois ostaa meetwurstia, helvetti oli muuten useampi yli 5e sekä ne kevyemmät 150g paketit silti reippaasti yli 3e. Toki joo K-kuppakaupasta puhutaan, lidlissä ois varmasti halvempaa mut pointtina nää K- S- ja muut keskoketjut. Yksityisiä kauppoja ei käytännössä ole kuin muutama Suomessa, niin ihmettelen että pitää kävellä saksalaiseen lidliin että saa halvemmalla. Toki nyt tuli se Coop tuote joo, mut mä en oo nähnyt Coop jauhelihaa tuoreena, niil ei ole vissiin hyvää jakeluketjua tuorelihalle Suomeen

[ 11 viestiä | ]