Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Karponaaraa ite tein huutista lampaille Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Nam nam! Nam nam!
Sapuskaa Sapuskaa
Kasausohje sisältää tuotesijoittelua Kasausohje sisältää tuotesijoittelua
KanaWokKaiserTomaKurke KanaWokKaiserTomaKurke
herkullinen nakkipirtelö herkullinen nakkipirtelö
Lohea ja muuta Lohea ja muuta
Söinköhän silmillänu Söinköhän silmillänu
Mässyt Mässyt
Aamupala saatana Aamupala saatana
Päivän safkat Päivän safkat
Viimeeks söin aamulla, nyt illalla Viimeeks söin aamulla, nyt illalla
Ranet ja kanakastike Ranet ja kanakastike
Ransut ja skermanen kanakastike Ransut ja skermanen kanakastike
Lihan savustusta Lihan savustusta
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin) Hyvää stroganoffintaita luolastolle (on siellä kaljaakin)
Pakaste spydäri ja kebab Pakaste spydäri ja kebab
Bon apetit Bon apetit
Jäi kiinni Jäi kiinni
Trattorio Luolasto: Magarons' Böber Trattorio Luolasto: Magarons' Böber
Läskeilyä Läskeilyä
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Evästä Evästä
 814 näyttökertaa, 7 viestiä, 5.1 MB, 3 tiedostoa, 13.06.2022 19:04:53
[ + 1 | ]

Vuoden paras köyhien ruokajako tänään kevyesti

[65075] [20220613_184352.jpg] [1.76 MB] [1440x2560] [] []
20220613_184352.jpg
[65074] [20220613_184417.jpg] [1.68 MB] [1440x2560] [] []
20220613_184417.jpg
[65073] [20220613_184438.jpg] [1.66 MB] [1440x2560] [] []
20220613_184438.jpg

ruoka apu

 · 

vitun köyhät

(5)
13.06.2022 19:11:54
#577634 [+2] Piilota Suosittele

Onhan se selvää että ku työssäkäyvien ostovoima heikkenee niin jonku aikaa rotat syö paremmin. Mutta markkinatalouden kylmä tosiasia on että kohta näitä ei enää oteta niin paljoa myyntiin ja sillon pöydältä rotille tippuvat murutki on perustuotteita

13.06.2022 19:31:53
#577650 [+-] Piilota Suosittele

Jaa jospa alkaisi taas opiskeluaikojen muistoksi syömään neljä viikkoa pelkkää perunajauhoa hanavedellä.

30.05.2025 12:31:13
#700336 [+-] Piilota Suosittele

Vuolua ostan aika harvoin. Kallista, mutta hyvää pentelettä
. Hinta tais olla joku 3, 99 eur.

Toki kaljahan ei maksa koskaan mitään.

[ 7 viestiä | ]