Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 127 Medioita 508

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän. Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.
Soppamies Soppamies
Ruokea Ruokea
Paistinpotut ja jauhelihakastike Paistinpotut ja jauhelihakastike
Iha vitu jepa Iha vitu jepa
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Jumalaista ruokaa Jumalaista ruokaa
MMmmmMmm.. MMmmmMmm..
Kalaisa lautanen Kalaisa lautanen
oli nälkä, ei oo enää oli nälkä, ei oo enää
Jauhelihakastike ja perunat Jauhelihakastike ja perunat
kana riisi hässäkkä munalla kana riisi hässäkkä munalla
Torttubotskei Torttubotskei
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Gourmet kana Gourmet kana
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
Aamupala saatana Aamupala saatana
Oma tekemä las akne Oma tekemä las akne
Päivän safkat Päivän safkat
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Gurmeeta Gurmeeta
Läskeilyä Läskeilyä
 944 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto
14.04.2022 14:42:00
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 14.04.2022.

Ostin uuden grillin saatana

[63640] [tiedosto.jpg] [0.36 MB] [2048x1536] [] []
tiedosto.jpg

pihvi

(72)  · 

liha

(79)
14.04.2022 17:18:58
#563160 [+-] Piilota Suosittele

No nyt sulla on jo mahollisuus savustaakki vähäsen ohimennen. Yks resepti ois semmonen, että ostat kokonaisen ison kanan, korkkaat puolen litran kaljan ja tunget sen kanan raadon perseestä sisään ja jätät koko raadon istuvaan asentoon. Sitten savustelet/grillailet sen siinä.

14.04.2022 19:15:21
#563198 [+-] Piilota Suosittele

Monesti pohdittu uuden grillin ostoa tuon Citymarketista ostetun peruskaasuttelijan tilalle.

Sitten todettu, että kun sillä nyt grillataan koko hiton kesässä alle puolen tusinaa kertaa, niin josko sitä nyt naksuttaisi piezo-sytytintä muutaman kerran ja laittaa grillin tulille ja pohtii asiaa taas seuraavana keväänä.

15.04.2022 09:49:00
#563401 [+-] Piilota Suosittele

>>563230

Niitä rullakoita kulkee aivan vitusti. EIkä niistä muutenkaan pidetä minkäänlaista kirjaa. Ei keskolla eikä edes postilla. Hartzu ei myöskään pidä kirjaa.

Sääntö on, että vie ja tuo.

[ 10 viestiä | ]