Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 139 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Time to ryyp and chew fish and chips! Time to ryyp and chew fish and chips!
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Hampurilaishaaste Hampurilaishaaste
Känni spaghetti Känni spaghetti
6/5 maistuu pepperoni 6/5 maistuu pepperoni
Cinccumunacas ja sienisalaatti Cinccumunacas ja sienisalaatti
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
Safkandeerosta Safkandeerosta
Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut Kikki-EiKan kanashashlik ja rehut
Nistipata Nistipata
Sörsselssön Sörsselssön
Tonnikala pastavuoka Tonnikala pastavuoka
Päivän safkat Päivän safkat
Tortillapizzaa Tortillapizzaa
Iltapala Iltapala
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Nistipata Nistipata
Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Loimulohen ukkeli myi lohta Loimulohen ukkeli myi lohta
Maanantaina leivotaan Maanantaina leivotaan
Krapulamättöhaaste Krapulamättöhaaste
Iltapala Iltapala
Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta Uunilenkki kurkkaa muusipiilosta
 758 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.42 MB, 1 tiedosto
14.04.2022 22:11:46
[ + 4 | ]

Kanankoivet höysteillä

[63666] [20220414_220949.jpg] [1.42 MB] [2560x1440] [] []
20220414_220949.jpg

kana

(136)  · 

höysteet

14.04.2022 22:13:56
#563231 [+-] Piilota Suosittele

Juurekset ja kasvikset syötävän kokosiksi paloiksi ja pannulle. Vähän vettä pohjalle ja kanankoivet päälle. Uuniin 200 astetta kannen alle 1½h. Kansi pois ja uuniin vielä ½ tunniksi väriä ottamaan.

15.04.2022 13:40:21
#563478 [+-] Piilota Suosittele

>>563231
Mietin aluks että ei noi näytä kyl yhtään paistetuilta :D Mut uunijuurekset + kanankoivet on kyllä god-tier. Ite kyl pistän ilman vettä ja pellille.

[ 5 viestiä | ]