Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 136 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
Palasta Palasta
;D ;D
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
Carnivore illallinen Carnivore illallinen
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Iha vitu jepa Iha vitu jepa
Elämää ennen koronaa Elämää ennen koronaa
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Aatelisten herkkua Aatelisten herkkua
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Nuudelit fileepihvillä Nuudelit fileepihvillä
Sipuli pihviä tulossa Sipuli pihviä tulossa
Uunikana ja perunat Uunikana ja perunat
Luolaston romantiikkaa ♥ Luolaston romantiikkaa ♥
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta! Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla. Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Uunilohea Uunilohea
Bon apetit Bon apetit
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus
Lohi kasvikset ja perunamuusi Lohi kasvikset ja perunamuusi
 946 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto
14.04.2022 14:42:00
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 14.04.2022.

Ostin uuden grillin saatana

[63640] [tiedosto.jpg] [0.36 MB] [2048x1536] [] []
tiedosto.jpg

pihvi

(72)  · 

liha

(79)
14.04.2022 17:18:58
#563160 [+-] Piilota Suosittele

No nyt sulla on jo mahollisuus savustaakki vähäsen ohimennen. Yks resepti ois semmonen, että ostat kokonaisen ison kanan, korkkaat puolen litran kaljan ja tunget sen kanan raadon perseestä sisään ja jätät koko raadon istuvaan asentoon. Sitten savustelet/grillailet sen siinä.

14.04.2022 19:15:21
#563198 [+-] Piilota Suosittele

Monesti pohdittu uuden grillin ostoa tuon Citymarketista ostetun peruskaasuttelijan tilalle.

Sitten todettu, että kun sillä nyt grillataan koko hiton kesässä alle puolen tusinaa kertaa, niin josko sitä nyt naksuttaisi piezo-sytytintä muutaman kerran ja laittaa grillin tulille ja pohtii asiaa taas seuraavana keväänä.

15.04.2022 09:49:00
#563401 [+-] Piilota Suosittele

>>563230

Niitä rullakoita kulkee aivan vitusti. EIkä niistä muutenkaan pidetä minkäänlaista kirjaa. Ei keskolla eikä edes postilla. Hartzu ei myöskään pidä kirjaa.

Sääntö on, että vie ja tuo.

[ 10 viestiä | ]