No nyt sulla on jo mahollisuus savustaakki vähäsen ohimennen. Yks resepti ois semmonen, että ostat kokonaisen ison kanan, korkkaat puolen litran kaljan ja tunget sen kanan raadon perseestä sisään ja jätät koko raadon istuvaan asentoon. Sitten savustelet/grillailet sen siinä.
Monesti pohdittu uuden grillin ostoa tuon Citymarketista ostetun peruskaasuttelijan tilalle.
Sitten todettu, että kun sillä nyt grillataan koko hiton kesässä alle puolen tusinaa kertaa, niin josko sitä nyt naksuttaisi piezo-sytytintä muutaman kerran ja laittaa grillin tulille ja pohtii asiaa taas seuraavana keväänä.
Niitä rullakoita kulkee aivan vitusti. EIkä niistä muutenkaan pidetä minkäänlaista kirjaa. Ei keskolla eikä edes postilla. Hartzu ei myöskään pidä kirjaa.
Sääntö on, että vie ja tuo.
[
10 viestiä
|
]
⭰
Nää on ihan hyviä :D
Palasta
;D
Tein vähän lihapullia ja pottumuusin kaltaista valmistetta
Nakuankan pyynnöstä
Carnivore illallinen
Tulinen jauhelihakastike makaryllillä
Iha vitu jepa
Elämää ennen koronaa
Pikapaprikatuunattu kinkkukiusaus
Aatelisten herkkua
Juuh elikkäs: Iskender keebertoikkelit
Nuudelit fileepihvillä
Sipuli pihviä tulossa
Uunikana ja perunat
Luolaston romantiikkaa ♥
Kun kerran kysyttiin, mun versioni tonnikalamakaronilaatikosta!
Juuh elikkäs, tämmöstä paistosta bratwurstilla.
Uunilohea
Bon apetit
Juustoiset jauhelihapihvit, rehut ja chili-yrtti-VS-mayo