Onneksi ratkaisusi käyttää pakastetta tuskin herätti mitään suuria tunteita ;3 "Nää yhdet on ihan ok, mutta en ehkä söisi... noihin toisiin en halua edes sekaantua" >:3
[
10 viestiä
|
]
⭰
Hampurilaishaaste
Yö mätöt
Tortillapizzaa
Pihviä perunaa ja sipulia
Karponaaraa ite tein huutista lampaille
Sipuli pihviä tulossa
Kebab
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa