Perustaja 7evill

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 17.09.2018 13:35:51 Jäseniä 34 Vierailuja 5 135 Medioita 509

Kaikki hassun huiskeat ruokameemit, nistimössöstä hanhenmaksabulleroon.

Grillipekonikastike Grillipekonikastike
Nakuankan pyynnöstä Nakuankan pyynnöstä
toisenlainen pitsa toisenlainen pitsa
Haista @Doomdodgers vittu! Haista @Doomdodgers vittu!
teimpähän tämmöstä lohilootaa teimpähän tämmöstä lohilootaa
Kebab ransuilla Kebab ransuilla
Silakkapihvejä voissa paistettuna Silakkapihvejä voissa paistettuna
Köyhyys keksi Köyhyys keksi
juuh elikkäs ranut ja kanakastike juuh elikkäs ranut ja kanakastike
Hitlerin Siwan makkaraspydäri Hitlerin Siwan makkaraspydäri
Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko Saunapalvi-tryffelijuustoperunalaatikko
Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa Koitin vähän eksoottisempaa ruokaa
Läskeilyä Läskeilyä
Juuh elikkä... Juuh elikkä...
Juustopekonipulla Juustopekonipulla
Pekonikanaa saatana Pekonikanaa saatana
Kanaa saatana kastikkeessa Kanaa saatana kastikkeessa
Tomaattinen lohipata ja hirssiä Tomaattinen lohipata ja hirssiä
Vittuillakseni pistin ananasta Vittuillakseni pistin ananasta
Burgeri Burgeri
Affenta ja perunaa remouladella Affenta ja perunaa remouladella
Päivän lautanen Päivän lautanen
Luolaston jääkaappi Luolaston jääkaappi
Aina on hyvä sää grillata Aina on hyvä sää grillata
 874 näyttökertaa, 10 viestiä, 4.46 MB, 1 tiedosto
07.02.2020 21:28:26
[ + 2 | ]

Juuh, elikkäs kermainen salamikinkkukiusaus

[39382] [IMG_20200207_202450.jpg] [4.46 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20200207_202450.jpg

kinkku

(26)  · 

salami

(8)  · 

kerma

(6)  · 

helppo

 · 

ruoka

(404)
08.02.2020 20:49:00 | 20:49:30
#304569 [+-] Piilota Suosittele

>>304566

Juu :3

Onneksi ratkaisusi käyttää pakastetta tuskin herätti mitään suuria tunteita ;3

"Nää yhdet on ihan ok, mutta en ehkä söisi... noihin toisiin en halua edes sekaantua" >:3

[ 10 viestiä | ]