Onneksi ratkaisusi käyttää pakastetta tuskin herätti mitään suuria tunteita ;3 "Nää yhdet on ihan ok, mutta en ehkä söisi... noihin toisiin en halua edes sekaantua" >:3
[
10 viestiä
|
]
⭰
Jauhelihakeitto
Ranet ja kanakastike
AuraKaiserKanaCurry hässäkkä
Aspendosin ransukebu
Ruoke ploki
Bon apetit
Enemmän pikseleitä kuin kurkkusalaatissa
Lohi ja rehut
Flat iron steak ja lisukkeet
Murekepäivä
Iskenderr kebu
Kanaa ja maapähkinöitä osterikastikkeessa
Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)
Eilistä pizzaa (á la chef microwave)
Pihvi
Kalapuikko, makaroni ja muutama nakki
Joen tacot (esikoululaisen kokkikirja)
Iltapala
Lahden vanhan linkkuaseman lähi itä paikasta safkaa