Ennen oli miten? Ennen oli miten?
talvi talvi
Thief gondola Thief gondola
siinäpä kysymys siinäpä kysymys
Iivo 15km, perinteinen kultaa Iivo 15km, perinteinen kultaa
Ketkäs sano että Natsit on pahoja? Ketkäs sano että Natsit on pahoja?
Dieetti Dieetti
Spurdo Spurdo
hajosiko tojotasi hajosiko tojotasi
Äiti, mistä inflaatio johtuu? Äiti, mistä inflaatio johtuu?
feel sick feel sick
convoy convoy
Voi vittu, se meni plörinäks, kun meidän jengi kesken himaan läk Voi vittu, se meni plörinäks, kun meidän jengi kesken himaan läk
Arvatkaa kuka tuomitaan? Arvatkaa kuka tuomitaan?
Schwab rakastaa nuoria kauniita sosialistijohtajiamme Schwab rakastaa nuoria kauniita sosialistijohtajiamme
Pohjoiset aput Pohjoiset aput
Hyvin menee.. Hyvin menee..
Retrogondola Retrogondola
Let the pee pee hit the poo Let the pee pee hit the poo
kantoapu kantoapu
ravintolat ravintolat
oravanpyörä oravanpyörä
luikero luikero
matrix apu matrix apu
 942 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 14.04.2022 14:42:00
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 14.04.2022.

Ostin uuden grillin saatana

[63640] [tiedosto.jpg] [0.36 MB] [2048x1536] [] []
tiedosto.jpg

pihvi

(72)  · 

liha

(79)
14.04.2022 17:18:58
#563160 [+-] Piilota Suosittele

No nyt sulla on jo mahollisuus savustaakki vähäsen ohimennen. Yks resepti ois semmonen, että ostat kokonaisen ison kanan, korkkaat puolen litran kaljan ja tunget sen kanan raadon perseestä sisään ja jätät koko raadon istuvaan asentoon. Sitten savustelet/grillailet sen siinä.

14.04.2022 19:15:21
#563198 [+-] Piilota Suosittele

Monesti pohdittu uuden grillin ostoa tuon Citymarketista ostetun peruskaasuttelijan tilalle.

Sitten todettu, että kun sillä nyt grillataan koko hiton kesässä alle puolen tusinaa kertaa, niin josko sitä nyt naksuttaisi piezo-sytytintä muutaman kerran ja laittaa grillin tulille ja pohtii asiaa taas seuraavana keväänä.

15.04.2022 09:49:00
#563401 [+-] Piilota Suosittele

>>563230

Niitä rullakoita kulkee aivan vitusti. EIkä niistä muutenkaan pidetä minkäänlaista kirjaa. Ei keskolla eikä edes postilla. Hartzu ei myöskään pidä kirjaa.

Sääntö on, että vie ja tuo.

[ 10 viestiä | ]