mukavasti :3 mukavasti :3
Perkele Perkele
Satania Siitoin Satania Siitoin
Kuuryssä Kuuryssä
laitonta laitonta
Oi mait! Wot you lookint at?! Oi mait! Wot you lookint at?!
Tuksulle sopiva vauhtipeli Tuksulle sopiva vauhtipeli
Hamberderi Hamberderi
On siinä syytäkin pelätä On siinä syytäkin pelätä
jos ahistaa niin jos ahistaa niin
Thougt was horsy, bamboozled again Thougt was horsy, bamboozled again
Kaljaa Kaljaa
Sipilä on gay Sipilä on gay
Neekeriä turpaa Neekeriä turpaa
Pystykkö poistaa tän täältä? Pystykkö poistaa tän täältä?
Muutama webm 33 Muutama webm 33
kjeh kjeh
Liisa jaakonsaari meni trolliin Liisa jaakonsaari meni trolliin
murot_loppu_ebin.jpg murot_loppu_ebin.jpg
Keitin Keitin
mmm. mmm.
elämysmatka elämysmatka
Hawking murjaisee vitsin Hawking murjaisee vitsin
omenapuu-2 8/8 omenapuu-2 8/8
 942 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 14.04.2022 14:42:00
[ + 8 | ]
👑 Plussatuin 14.04.2022.

Ostin uuden grillin saatana

[63640] [tiedosto.jpg] [0.36 MB] [2048x1536] [] []
tiedosto.jpg

pihvi

(72)  · 

liha

(79)
14.04.2022 17:18:58
#563160 [+-] Piilota Suosittele

No nyt sulla on jo mahollisuus savustaakki vähäsen ohimennen. Yks resepti ois semmonen, että ostat kokonaisen ison kanan, korkkaat puolen litran kaljan ja tunget sen kanan raadon perseestä sisään ja jätät koko raadon istuvaan asentoon. Sitten savustelet/grillailet sen siinä.

14.04.2022 19:15:21
#563198 [+-] Piilota Suosittele

Monesti pohdittu uuden grillin ostoa tuon Citymarketista ostetun peruskaasuttelijan tilalle.

Sitten todettu, että kun sillä nyt grillataan koko hiton kesässä alle puolen tusinaa kertaa, niin josko sitä nyt naksuttaisi piezo-sytytintä muutaman kerran ja laittaa grillin tulille ja pohtii asiaa taas seuraavana keväänä.

15.04.2022 09:49:00
#563401 [+-] Piilota Suosittele

>>563230

Niitä rullakoita kulkee aivan vitusti. EIkä niistä muutenkaan pidetä minkäänlaista kirjaa. Ei keskolla eikä edes postilla. Hartzu ei myöskään pidä kirjaa.

Sääntö on, että vie ja tuo.

[ 10 viestiä | ]